וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: ספרד הביסה 0:5 את פולין ועלתה לחצי הגמר

הספרדים חגגו, איטליה ניצחה 1:3 את בלגיה ובבית המשולש ספרד עלתה בזכות הניצחון הגדול שלה. האיטלקים יקוו להכרעה בין צרפת לרומניה

עריכה: מתן חדד

בית א' ביורו הצעירות 2019 באיטליה ננעל הערב (שבת) עם ספרד, שהלמה בפולין עם 0:5 ועלתה לחצי הגמר מהמקום הראשון ואיטליה שניצחה 1:3 את בלגיה ותחכה לראות את התוצאות בבתים המקבילים.

ספרד - פולין 0:5

הפולנים הגיעו אל המשחק עם שני ניצחונות בשני משחקים, אבל בעטו בדלי במשחק הערב ולא רק שהפסידו, אלא גם הובסו מה שמנע מהם את הסיכוי לסיים בכל זאת במקום הראשון. זאת מכיוון שנוצר בית משולש כשספרד, איטליה ופולין עם 6 נקודות כל אחת, זה קובע שהתוצאות בין השלוש הן אלה שקובעות ולכן ה-0:5 של ספרד הכריעה לטובתה בענק.

ספרד כבשה את הראשון בדקה ה-17. ארון מרטין העביר מסירת רוחב יפה משמאל ופאבלו פורנאלס המשיך מקרוב פנימה את ה-0:1. הספרדים הכפילו את התוצאה בדקה ה-35 אחרי שדני סבאיוס הכניס מסירת עומק למיקל אויארסבאל, שהקדים את השוער ואת שחקן ההגנה ובעט פנימה את ה-0:2. פביאן רואיס קבע 0:3 עוד לפני המחצית עם בעיטה יפה ברגל שמאל מ-20 מטר. סבאיוס, שבישל את השני כבש את הרביעי עם בעיטה חופשית יפה בדקה ה-71, 0:4. בורחה מיוראל קבע 0:5 בדקה ה-90 אחרי מסירת רוחב של דני אולמו.

שחקני נבחרת ספרד הצעירה. GettyImages
הספרדים חוגגים/GettyImages

בלגיה - איטליה 3:1

האיטלקים ניצחו ועשו את שלהם היום, אבל זה כנראה לא יספיק להם כיוון שהם צריכים לקוות להכרעה במשחק בין רומניה וצרפת, משחק בו תיקו יספיק כדי להעלות את שתי הנבחרות הללו לחצי הגמר.

האזורי כבשו את השער בדקה ה-44 אחרי שהכדור הגיע אל ניקולו בארלה בתום התקפה קבוצתית יפה. הוא בעט פעם אחת ונבלם אצל השוער, אבל הכדור חזר אליו אחרי שההגנה כשלה בהרחקתו והוא בעט פנימה את ה-0:1. איטליה הכפילה את היתרון בדקה ה-53 כשהגבהה של לורנצו פלגריני מצאה את פטריק קוטרונה, שנגח ממצב קשה פנימה את ה-0:2. יארי ורסחרן הצליח לצמק בדקה ה-79 עם מהלך אישי יפה ובעיטה פשוט מושלמת לחיבורים, 1:2. פדריקו קייזה קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-89. סנדרו טונאלי חילץ כדור בחצי המגרש שלו, התקדם ומסר לפדריקו קייזה, שבעט טיל לחיבורים מקצה הרחבה וקבע 1:3. איזק אמבנזה מבלגיה עוד הספיק לספוג אדום לפני שריקת הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully