וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברט פוחולס חזר לסנט לואיס לראשונה והתקבל באהבה

החובט הנהדר שב למקום בו כיכב במשך למעלה מעשור וזכה לסטנדינג אוביישן וחיבוק מיאדייר מולינה. הדודג'רס ממשיכים לדרוס

אלברט פוחולס לוס אנג'לס איינג'לס. AP
מרגש/AP

לילה מרגש עבר על אלברט פוחולס. שבע שנים אחרי שעזב את סנט לואיס, אחד החובטים הגדולים בתולדות המשחק חזר לראשונה "הביתה" וזכה לקבלת פנים נהדרת מהקהל המקומי, שמילא כל פינה בבוש סטדיום.

פוחולס בן ה-39 שיחק במשך 11 עונות במדי הקרדינלס והוביל את הקבוצה לשתי אליפויות, תוך שהוא עצמו נבחר שלוש פעמים ל-MVP. ב-2012 חתם תמורת סכום עתק בלוס אנג'לס איינג'לס ומאז חווה ירידה משמעותית ברמה, אך האוהדים בסנט לואיס לא שכחו את התרומה שלו למועדון.

כשפוחולס, שסיים עם חבטה אחת וסחט הולכה אחת, עלה לצלחת בפעם הראשונה, הקהל נעמד על הרגליים והריע במשך רגעים כל כך ארוכים, עד שהחובט נאלץ לבקש סליחה מהמגיש של הקארדס, מייקל וואקה, שהמתין בסבלנות על הגבעה. אדם וויינרייט, חברו לשעבר של פוחולס בסנט לואיס, נראה מאושר על הספסל והתופס הוותיק יאדייר מולינה העניק לו חיבוק חם.

"הם הראו למה הם האוהדים הכי טובים בענף", אמר פוחולס. "זה היה די מדהים. אני מאושר ששיחקתי פה 11 שנים ושיש לי כל כך הרבה זיכרונות טובים. כמעט בכיתי, בעיקר כשחיבקתי את יאדי והיה לנו רגע קטן לעצמנו".

במשחק עצמו ניצחו הקרדינלס 1:5 ושמרו על קשר עין עם מובילת ה-NL מרכז, שיקגו קאבס, שנמצאת ביתרון של שני משחקים עליהם בזכות מאזן 34:41. בין השתיים ניצבת מילווקי, בפיגור משחק וחצי מהקאביז. במזרח מובילה אטלנטה (32:44) ב-4.5 משחקים על פילדלפיה ובמערב, הדודג'רס, עם המאזן הטוב במייג'ורס (25:52), מפרקים את כולם ומובילים על קולורדו ב-11 משחקים.

באמריקן ליג, היאנקיז כבר עם שבעה ניצחונות רצופים ומאזן 27:48 והם ממשיכים בעונה החלומית ושומרים על יתרון של 4.5 משחקים מטמפה ביי ושבעה מהאלופה בוסטון, שהשתפרה מעט לאחרונה ועשתה הלילה קאמבק גדול בדרך לווקאוף הומראן מול טורונטו. שני הבתים האחרים עוד פחות צמודים: מינסוטה (26:49) מובילה בתשעה משחקים על קליבלנד במרכז, יוסטון (29:48) ב-7.5 משחקים על טקסס במערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully