וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי אירופה 2019: לינוי אשרם זכתה במדליית הכסף בתחרות הקרב-רב

22.6.2019 / 18:28

המתעמלת האומנותית הובילה אחרי תרגילי החישוק, הכדור והאלות, אבל איבדה את המקום הראשון בתרגיל הסרט. מקום רביעי לשלשת הסניור באקרובטיקה, יום חלש בג'ודו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: אירוע הוועד האולימפי לקראת משחקי אירופה

לינוי אשרם השיגה הערב (שבת) את המדליה הראשונה של ישראל במשחקי אירופה 2019, כשסיימה במקום השני ועם מדליית הכסף בתחרות הקרב-רב בהתעמלות אומנותית. אשרם התחילה את התחרות עם ציון של 21.950 נקודות בתרגיל החישוק, על תרגיל הכדור קיבלה אשרם 22.000 נקודות ועל תרגיל האלות 23.300, כך שאחרי שלושה תרגילים היא הייתה במקום הראשון וכפייבוריטית לקחת את הזהב. אחריה הייתה דינה אברינה הרוסייה, שבסופו של דבר זכתה בזהב בעקבות תרגיל הסרט המאכזב של אשרם בתרגיל האחרון כשהיא זרקה את הסרט מחוץ לתחומי המזרן ואיבדה נקודות חשובות. אשרם המאוכזבת תתנחם במקום על הפודיום ובכרטיס לשלושה גמרים מחר (חישוק, כדור ואלות).

על זכייתה במדליית הכסף במשחקי אירופה במינסק, תקבל אשרם מענק כספיט בסך של 21 אלף שקלים מהוועד האולימפי בישראל. המאמנות איילת זוסמן ולינוי קופילנקו תקבלנה מחצית מהסכום.

שלשת הסניור באקרובטיקה, אור ערמוני, צליל הורביץ וירין עובדיה, סיימו במקום הרביעי בתרגיל הבלאנס. שלוש הבנות קיבלו ציון של 28.260 ודורגו במקום השלישי כמעט עד לסיום הסבב, אבל בסופו של דבר נבחרת בלגיה השיגה את המקום וישראל נדחקה למקום הרביעי.

לינוי אשרם מתעמלת אומנותית עם מדליית הכסף, משחקי אירופה 2019. עמית שיסל, מינסק. באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
הסרט נפל וגם הזהב. לינוי אשרם עם מדליית הכסף/אתר רשמי, עמית שיסל, מינסק. באדיבות הוועד האולימפי בישראל

נבחרת הג'ודו פתחה בצורה פחות טובה את דרכה במשחקי אירופה 2019 הנערכים במינסק. עבור הג'ודאים מדובר למעשה באליפות אירופה, אלא שהמשלחת הישראלית הגיעה בהרכב חסר למדי. אצל הגברים העדיפו להעניק מנוחה לאורי ששון, שגיא מוקי, פיטר פלצ'יק, טל פליקר וברוך שמאילוב, כשאצל הנשים נעדרת גפן פרימו בגלל טירונות וכן גילי כהן הפצועה. הניקוד באליפות שווה ערך לגרנד פרי, כך שההיעדרות לא תהווה פגיעה במרוץ להשגת הכרטיס לאולימפיאדת טוקיו 2020.

מי שפתח את התחרויות היה דניאל בן דוד (עד 60 ק"ג). הישראלי בן ה-23 התחיל טוב עם ניצחון על חואקין גומיס הספרדי בניקוד זהב, אבל בשמינית הגמר נכנע לאיפון מהיר של אמירן פפינאשווילי הגאורגי. גם ירין מנגד (עד 66 ק"ג) ניצח בקרב הראשון בניקוד זהב את מאטיי פוליאק הסלובקי ונעצר בשמינית הגמר על ידי דניס ויירו המולדבי, שוב עם הכרעה בניקוד זהב.

שירה ראשוני (עד 48 ק"ג) הפסידה כבר בקרב הראשון שלה, כשצברה שלושה עונשים מול אווה צ'רנוביצקי הוותיקה מהונגריה. גם תמנע נלסון לוי, שעלתה אוטומטית לשמינית הגמר, לא צלחה קרב אחד והפסידה בווזארי לסאנה ורהאחן ההולנדית.

תמנע נלסון לוי ג'ודוקא. מגד גוזני
הדחה מוקדמת. תמנע נלסון לוי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully