וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ערן זהבי עלה למקום ה-5 בטבלת הכובשים בסין, ואז הורחק

כוכב גוואנגז'ו R&F כבש צמד מהנקודה הלבנה (21, 36) מול בייג'ינג גואן, והגיע ל-16 שערי ליגה העונה ול-74 שערים בליגה הסינית, אבל ראה אדום בדקה ה-84 וקבוצתו ספגה בדקה ה-93 והפסידה 3:2

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: האקסית מכבי תל אביב מתכוננת לעונה שבפתח

ערן זהבי קבע עוד שיא אישי, אבל סיים עם טעם חמוץ. היום (שבת) טיפס חלוץ גוואנגז'ו R&F למקום השלישי ברשימת הכובשים הישראלים בכל הזמנים, אחרי שכבש צמד במשחק קבוצתו נגד המוליכה בייג'ינג גואן, שניצחה לבסוף 2:3 עם שער בדקה ה-93.

זהבי כבש פעמיים מהנקודה הלבנה: בפעם הראשונה בדקה ה-21 אחרי שסחט פנדל בעזרת ה-VAR, ובפעם השנייה בדקה ה-36 אחרי שחילופי מסירות בינו לבין דיא סבע (90 דקות) הסתיימו בהכשלה ברחבה. אלא שאת המשחק כוכב נבחרת ישראל לא סיים, שכן הוא ראה אדום ישיר בדקה ה-84 והורחק לראשונה מאז הדרבי התל אביבי שפוצץ בנובמבר 2014. השופט שלף תחילה צהוב בעקבות הגלישה המסוכנת מאחור, אבל הלך למוניטור ובסיוע ה-VAR שינה לאדום ישיר. המארחת ניצלה את היתרון המספרי והשלימה מהפך דרמטי בזכות רנאטו אוגוסטו בתוספת הזמן. גוואנגז'ו ספגה כבר 34 שערים העונה (ב-14 מחזורים) ונמצאת במקום התשיעי.

בכל הקשור למאזן השערים, זהבי עומד כעת על 284 בקריירה, אחד מעל עודד מכנס. גם בליגה הסינית הוא מתקרב בצעדי ענק לשיאים נוספים: כעת הוא עומד על 16 שערי ליגה העונה (ב-14 משחקים) - מה שכמובן ממקם אותו כמלך השערים בסין. אם ימשיך בקצב דומה, הוא צפוי לשבור את שיא הכיבושים לעונה בו מחזיק אלקסון עם 28 שערים.

בנוסף הגיע ל-74 שערי ליגה בסין, מה שמציב אותו במקום השני בטבלת כובשי השערים הזרים בהיסטוריה של הליגה הסינית (אחרי אלקסון עם 95), והחמישי בסך הכול, כולל השחקנים המקומיים.

הרשימה המלאה, באדיבות רועי תדמור:

1. וו ליי - 102 שערים (פעיל, משחק בספרד)

2. אלקסון - 95 (פעיל, משחק בשנגחאי)

3. האן פנג - 88 (פרש)

4. גאו לי - 87 (פעיל, משחק בגוואנגז'ו אברגרנדה)

5. ערן זהבי - 74


עוד בנושא

בדרך לטורקיה? דיווח: ביברס נאתכו מועמד לבשאקשהיר ואלניאספור
שון וייסמן חתם לשנתיים בוולפסברגר האוסטרית: "מצפה להתחיל באתגר"
רובי לבקוביץ' חתם בהונבד, השאיפה: לקבל זימון לנבחרת הונגריה

ערן זהבי שחקן גוואנגז'ו R&F. מתוך טוויטר, צילום מסך
רק השופט עצר אותו. הפיו פיו של זהבי/צילום מסך, מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully