וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: רומניה המלהיבה הפתיעה וניצחה 2:4 את אנגליה

הרומנים עשו צעד גדול אל עבר חצי הגמר במשחק משוגע בו כל השערים נכבשו ברבע השעה האחרונה. 0:1 לצרפת על קרואטיה, אנגליה הודחה

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בווידאו: מישל פלאטיני אחרי המעצר

המחזור השני בשלב הבתים של אליפות אירופה לנבחרות צעירות המתקיימת השנה באיטליה ובסן מרינו הגיע הערב (שישי) לסיומו עם בית ג' ונפתח עם הפתעה אדירה: רומניה המלהיבה ניצחה 2:4 את אנגליה, שהודחה. במשחק השני צרפת דאגה להדיח גם את קרואטיה אחרי שניצחה אותה 0:1.

אנגליה - רומניה 4:2

האנגלים הגיעו מאוכזבים אחרי ההפסד הדרמטי לצרפת במחזור הפתיחה, ובידיעה שאיבוד נקודות נוסף ישאיר להם סיכוי קלוש להעפיל לחצי הגמר. המחצית הראשונה התנהלה בקצב נהדר בו בעיקר הרומנים, שהביסו את קרואטיה 1:4 במחזור הפתיחה, הרשימו. אחרי מחצית מאופסת, בדקה ה-76 הרומנים קיבלו פנדל. גאורגה פושקאש המרשים מפלארמו ניגש לבעוט ושלח כדור חד לפינה כדי לקבוע 0:1 גדול לרומניה. אנגליה הגיבה במהירות ובדקה ה-79 דמארי גריי מלסטר סיטי שלח כדור נהדר מאגף שמאל לקורה ולרשת, 1:1. האנגלים לחצו בדקות הסיום, אבל דווקא אז נתפסו עם המכנסיים למטה: בדקה ה-85 פושקאש חטף את הכדור ומצא את יאניס חאג'י, הבן של גאורגה, ששלח בעיטה עוצמתית לרשת וקבע 1:2 גדול.

נגמר? ממש לא, כי אז התחילו דקות סיום פשוט מטורפות. כעבור שתי דקות בלבד, טמי אברהם המחליף איזן מקרוב ל-2:2. שתי דקות נוספות עברו, ובדקה ה-89 פלורינל קומאן המחליף שלח כדור שטוח נוסף מחוץ לרחבה, השוער דין הנדרסון הגיב בצורה נוראית והכדור חדר דרך ידיו לרשת, 2:3. אם רציתם הוכחה שזה פשוט היה היום של רומניה, בדקה ה-93 קומאן שלח בעיטה עוצמתית לרשת כדי לקבוע את תוצאת המשחק עם צמד אישי אדיר - 2:4. הרומנים עשו צעד גדול ומפתיע אל עבר חצי הגמר ואנגליה הודחה כבר אחרי המשחק השני שלה בטורניר.

צרפת - קרואטיה 0:1

במשחק שהיה חלש משמעותית מהמשחק שפתח את הערב, צרפת השיגה את התוצאה אותה חיפשה וכעת גם היא כמו הרומנים עם רגל וחצי בחצי הגמר. מוסא דמבלה מליון כבש בדקה השמינית את השער היחיד במשחק שהדיח באופן רשמי גם את קרואטיה מהטורניר.

שחקני נבחרת רומניה הצעירה חוגגים. GettyImages
מפתיעה ומלהיבה. נבחרת רומניה חוגגת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully