וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראפט קיבל את פרס בראשית והבטיח להיאבק באנטישמיות ברשת

הבעלים של אלופת ה-NFL ניו אינגלנד הודיע כי יעביר 20 מיליון דולר למען הקמת קרן שתתמקד ברשתות החברתיות

רוברט קראפט זוכה פרס בראשית. AP
קראפט בטקס בירושלים/AP

רוברט קראפט, הבעלים של אלופת ה-NFL ניו אינגלנד פטריוטס, המבקר בימים אלה בישראל יחד עם שלל כוכבי עבר והווה של הקבוצה, קיבל אמש (חמישי) באופן רשמי את פרס בראשית על סך מיליון דולר, בטקס מיוחד בירושלים, בהשתתפות כ-600 אורחים ישראלים ובינלומיים.

במעמד הטקס אמר קראפט: "כשהוענק לי פרס בראשית בינואר, הבטחתי להקדיש את עצמי, אפילו יותר ממה שעשיתי עד כה, למלחמה באנטישמיות, BDS וניסיונות אחרים לעשות דה לגיטימציה למדינת ישראל. במעמד זה אני מודיע שאני מתחיל קרן מיוחדת למלחמה באנטישמיות ברשתות החברתיות. הקמפיין שלנו יפנה לאוכלוסיות הצעירות, גילאי 18 עד 35, אשר בעיניי מושפעים יותר מכל האחרים ממה שהם רואים ברשתות החברתיות ולא מחזיקים בכלים מספיק טובים לענות לכך".

הוא הוסיף: "אני מתחייב לשים 20 מיליון דולר כדי להתניע את הקרן ומחפש שותפים שיצטרפו אליי. החלום הגדול שלי הוא לאסוף 50 מיליון דולר לקרן הזו. אני מאמין שאנחנו יכולים להשתמש בפלטפורמה הזו של הרשתות החברתיות כדי להשפיע ולהיאבק בגל העולה של השנאה נגד אנשינו".

בנימין נתניהו אמר: "רוברט קראפט, פטריוט אמריקאי גדול, בן גאה לעם היהודי ושגריר נהדר לישראל ומישהו שאני מאוד גאה לקרוא לו חברי. ברכות על כל מה שעשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully