וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: אריק אלפסי חתם לשנתיים: "ניתן לבנות בעיר חממת כדורסל אדירה"

21.6.2019 / 14:31

אחרי העונה המצוינת של אילת, ולמרות הבעיות הפיננסיות, אלפסי אופטימי: "מודע לקשיים, אבל האנשים פה מחויבים". הקבוצה צפויה להיבנות סביב בריאנט

ONE

בווידאו: הפועל אילת מפספסת במעט העפלה לגמר הפיינל פור

הפועל אילת הודיעה היום (שישי) רשמית על החתמתו של אריק אלפסי כמאמן הקבוצה לשנתיים הקרובות במועדון.

אלפסי, שבעונה שעברה הצליח להציל את נהריה מירידה ללאומית, אמר: "ייחודה של אילת תמיד קסם לי ואני חושב שבעבודה נכונה ניתן לבנות בעיר חממת כדורסל אדירה, אני מודע היטב לקשיים שנאלצה הקבוצה להתמודד איתם בעונה החולפת אך אני שמח למצוא חבורה מצויינת של אנשים המחוייבים לעיר ולקבוצה".

אלפסי, שחזר לאמן באמצע העונה שעברה את עירוני נהריה, יקווה להמשיך את המומנטום של הקבוצה הדרומית, שלמרות העונה היפה וההעפלה לפיינל פור - עושה מאמצים להסדיר את הבעיות הכלכליות שלה ולפתוח את העונה הבאה עם דף חלק. זו התחנה החמישית בקריירת האימון שלו אחרי שכבר אימן את ברק נתניה, אליצור אשקלון, מכבי אשדוד ועירוני נהריה.

שני שחקנים מחזיקים בחוזים מובטחים באילת לעונה הבאה - אלייז'ה בריאנט ואבי בן שימול. הראשון צפוי להשתחרר כשהקבוצה הדרומית תקבל פיצוי מהקבוצה שתצליח להחתים אותו, ואילו השני, שרשם עונה יוצאת מן הכלל, אמור להיות זה שסביבו תיבנה הקבוצה בעונה הבאה. ליהונתן שולדבראנד ורפי מנקו גם כן יש אופציות להמשיך.

מי שאימן את הפועל אילת בשנה וחצי האחרונות, שרון דרוקר, מונה למאמן הפועל חולון.

הפועל אילת החתימה את אריק אלפסי. הפועל אילת, אתר רשמי
אתגר חדש. אלפסי/אתר רשמי, הפועל אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully