וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.6: קלופ סימן חיזוק מעניין, ניימאר "מודה בטעות"

מאמן ליברפול רוצה את מגנה השמאלי של בטיס ג'וניור פירפו. בעיות בעסקת העברתו של הברזילאי, וגם: ההצעה של ריאל לז'ואאו פליקס

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

* אטאלנטה, שתשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, הודיעה על חיזוק מרשים בדמות החלוץ הקולומביאני לואיס מוריאל (28). שחקנה של סביליה הושאל בעונה שעברה לפיורנטינה, ואחרי ששיחק מרבית הקריירה באיטליה, ימשיך בה וכעת יצטרף לאטלאנטה.

* אחרי שפרש במדי ארסנל, צ'לסי החזירה את פטר צ'ך והודיע שהוא ישמש כיועץ הטכני של המועדון.

* קרסנודאר הודיעה על רכישתו של טוני וילהנה ההולנדי בן ה-24. על פי הדיווחים, הרוסים ישלמו תמורתו 9 מיליון יורו והוא חתם לחמש שנים.

* סביר להניח שאלופת אירופה ליברפול לא תביא יותר מדי שחקנים בחלון ההעברות הקרוב ותתמקד בחיזוקים נקודתיים. ה"דיילי מירור" מדווח שיורגן קלופ סימן כמטרת רכש מרכזית את ג'וניור פירפו (22), מגנה השמאלי של ריאל בטיס ושל נבחרת ספרד עד גיל 21. אם יגיע, פירפו יחליף את אלברטו מורנו שעזב ויתחרה על עמדת המגן השמאלי עם אנדי רוברטסון.

* רודרי החליט לבחור במנצ'סטר סיטי על פני באיירן מינכן. אלופת אנגליה תשלם את סעיף השחרור של הקשר הספרדי בן ה-22 (70 מיליון יורו), מה שיהיה הרכש הגדול בתולדותיה (כרגע הקנייה הגדולה ביותר שלה היא ריאד מאחרז, 60 מיליון ליש"ט בשנה שעברה).

* "דיילי מייל" טוען: השחקנים שהיו אמורים להיות כוכבי מנצ'סטר יונייטד - פול פוגבה (לריאל מדריד או יובנטוס?), אלכסיס סאנצ'ס, רומלו לוקאקו (לאינטר?) ודויד דה חאה - בדרך החוצה מאולד טראפורד. "החלון נסגר ב-8 באוגוסט, מה שמשאיר להנהלה מעט מאוד זמן לפתור את חוסר הוודאות הגדול", נכתב.

* הארי מגווייר ממשיך להיות אחד השחקנים המחוזרים ביותר בשוק האנגלי. אחרי שמנצ'סטר יונייטד כבר הייתה משוכנעת שהבלם של לסטר יחתום אצלה, נראה שהוא עשוי להגיע בסופו של דבר דווקא ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, שתשלם עליו 65 מיליון ליש"ט.

* "ספורט" הקטאלוני ממשיך לטעון: "ניימאר הודיע לפריס סן ז'רמן שהוא לא רוצה לשחק במדיה יותר... הוא גילה שהוא לא אוהב את החיים בפריס כבר בשבועות הראשונים שלו בצרפת, והודה שעשה טעות. בהמשך סבל ממריבות עם הבעלים ועם קבאני, והחליט שנמאס לו". הבעיה: פריס רוצה עליו 300 מיליון יורו, בארסה מוכנה לשלם 100 מיליון פלוס קוטיניו (שלכאורה כבר השלים עם המעבר לצרפת).

* מה יהיה עם דני סבאיוס וחאמס רדריגס? דיווחים סותרים. ב"מארקה" נטען שאנשי מילאן נפגשו עם נציגים של ריאל מדריד לגבי דני סבאיוס, והצדדים דנו גם באפשרות שאיסקו יעבור אל הרוסונרי. הבעיה: מילאן רוצה לשאול את שניהם, בעוד ריאל רוצה למכור, כדי להכניס כסף במטרה לאפשר את קניית פול פוגבה. גם במקרה של נאפולי וחאמס הבעיה זהה. נאפולי רוצה רק השאלהכ, ריאל מתעקשת על מכירה.

* "מארקה" מדווח: ריאל מדריד רצתה לרכוש את ז'ואאו פליקס. אתלטיקו הציעה לבנפיקה לשלם את סעיף השחרור שלו - 120 מיליון יורו - בעוד הבלאנקוס הציעו 130 מיליון יורו עבור הכישרון הפורטוגלי: 80 מיליון, ועוד 50 מיליון יורו בבונוסים. ההצעה נדחתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
עשיתי טעות. ניימאר/רויטרס

* האם פיליפה קוטיניו בדרך חזרה לליברפול? בצרפת מדווחים שאלופת אירופה שוקלת להחזיר את הברזילאי שעזב אותה לברצלונה לפני 18 חודשים. גם צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד חושקות בשחקן נבחרת ברזיל.

* מאוריציו סארי מתחיל לתכנן את השינויים שיעשה ביובנטוס. באיטליה מדווחים שז'ואאו קאנסלו צפוי לעבור למנצ'סטר סיטי ובמקומו יובה והמאמן שלה מעוניינים לצרף את קירן טריפייר מטוטנהאם.

* בלם פורטסמות' מאט קלארק צפוי לעבור עוד היום לברייטון תמורת 5 מיליון ליש"ט.

* אבא של ניקולו זאניולו, איגור, דיבר לגבי עתידו של השחקן ואמר: "יש לו חוזה לארבע שנים ואני לא רואה סיבה שיעזוב. אנחנו עדיין לא יודעים עם מי לדבר ברומא, אין מנהל ספורטיבי והכול שם בבלגן".

* ג'אבר שלאגר יעבור מרד בול זלצבורג לווולפסבורג, כך מדווחים בגרמניה.

איסקו, ריאל מדריד. רויטרס
איסקו בדרך למילאן?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully