וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל נשים: קמרון וניגריה חגגו, נקבעו משחקי שמינית הגמר

קמרון השיגה 1:2 על ניו זילנד בדקה ה-95 ועלתה מהמקום השלישי, ניגריה שחיכתה מיום שני ממשיכה הלאה לאחר שצ'ילה החמיצה פנדל דרמטי וניצחה רק 0:2. במוקד שמינית הגמר: צרפת - ברזיל

עריכה: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

שלב הבתים של מונדיאל הנשים ננעל הערב (חמישי) כאשר קמרון העפילה לשמינית הגמר בזכות שער בדקה ה-95, ארה"ב נותרה מושלמת וללא ספיגה וצ'ילה החמיצה פנדל דרמטי והסתפקה ב-0:2 בלבד שסידר לניגריה (שהמתינה בסבלנות מיום שני) את המקום בשלב הבא.

משחקי שמינית הגמר:

שבת, 18:30: גרמניה - ניגריה
שבת, 22:00: נורבגיה - אוסטרליה

ראשון, 18:30: אנגליה - קמרון
ראשון, 22:00: צרפת - ברזיל

שני, 19:00: ספרד - ארה"ב
שני, 22:00: שבדיה - קנדה

שלישי, 19:00: איטליה - סין
שלישי, 22:00: הולנד - יפן

שחקניות נבחרת קמרון חוגגות. רויטרס
לראשונה, שתי נבחרות אפריקאיות עלו יחד. שחקניות קמרון חוגגות/רויטרס

בית ה'

הולנד וקנדה הבטיחו את מקומן בשמינית הגמר כבר במחזור השני, ובקרב על ראשות הבית היו אלה ההולנדיות שניצח 1:2. אנוק דקר נגחה לרשת בדקה ה-54, כריסטין סינקלייר איזנה בדקה ה-60 עבור קנדה והפכה לשנייה אחרי מרתה הברזילאית עם שערים בחמישה מונדיאלים שונים, אבל המחליפה לינת ברנסטיין הכריעה עם דחיקה מקרוב בדקה ה-75, חמש דקות לאחר שנכנסה.

הדרמה הגיעה מהמשחק המקביל במונפלייה, שם קמרון ספגה שוויון בגלל שער עצמי של מארי אורל אוונה בדקה ה-80, אבל ניצחה את ניו זילנד 1:2 בזכות ביצוע נפלא של אז'ארה אנשו בדקה ה-95. שחקנית ולרנגה, שכבשה גם את הראשון של קמרון בדקה ה-57 עם סיבוב נהדר ברחבה, היתלה בשתי שחקניות וסידרה ללביאות הבלתי ניתנות להכנעה ניצחון ראשון בטורניר ואת המקום השלישי שגם שווה שמינית גמר במקרה הזה. היריבה שלהן תהיה אנגליה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
לינדזי הוראן שחקנית נבחרת ארה"ב כובשת שער. רויטרס
ארה"ב סיימה בצורה מושלמת. לינדזי הוראן כובשת מול שבדיה/רויטרס

בית ו'

ארה"ב, אחת המועמדות הבכירות לזכייה בגביע העולמי, סיימה את שלב הבתים עם תשע נקודות והפרש שערים 0:18, לאחר שניצחה את שבדיה 0:2 בקרב על ראשות הבית. כמה מהשחקניות האמריקאיות הבכירות קיבלו מנוחה הפעם, אבל זה לא מנע מלינדזי הוראן לדחוק את הראשון בדקה השלישית ומטובין הית' לכבוש מזווית קשה בדקה ה-50.

צ'ילה הייתה זקוקה לניצחון בהפרש של שלושה שערים על תאילנד החלשה, אבל החמיצה פנדל בדקה ה-83, הסתפקה ב-0:2 ושימחה את ניגריה שעלתה כנבחרת הרביעית הכי טובה מבין השש שסיימו במקום השלישי. השוערת ווראפורן בונסינג הייתה חתומה על השער העצמי השביעי בטורניר (יותר מכל הגביע העולמי הקודם) כשהכדור חזר מהקורה לרגל שלה ומשם לרשת, ומריה אורוטיה כבשה את השני בדקה ה-80, אבל פרנסיסקה לארה בעטה לקורה מהנקודה הלבנה כשנותרו חמש דקות לסיום וזה עלה לנבחרתה בהדחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully