וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: גרמניה הביסה 1:6 את סרביה וקרובה לחצי הגמר

לוקה ואלדשמידט הוביל עם שלושער (30, 37 ו-80) את האלופה המכהנת לניצחון שני בשלב הבתים. דנמרק ניצחה 1:3 את אוסטריה

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

יורו הצעירות 2019 נמשך היום (חמישי) עם המחזור השני בבית ב'. במשחק הראשון הצליחה דנמרק להתאושש מההפסד לגרמניה עם 1:3 נגד אוסטריה, שמשאיר אותה בחיים. בהמשך גרמניה תשחק נגד סרביה.

גרמניה - סרביה 1:6

לא כוחות. הסרבים אמנם הגיעו לטורניר הזה עם לוקה יוביץ', אבל גם כך הם נותרו עם אפס נקודות אחרי שני משחקים ואיבדו כל סיכוי לעלות לסיבוב הבא. בצד השני, גרמניה נראית נפלא ואחרי שניצחה 1:3 במחזור הראשון את דנמרק במשחק בו הובילה כבר 0:3, הצליחה למחוץ את סרביה. הנבחרת של שטפן קונץ תעלה לחצי הגמר עם תשיג נקודה מול אוסטריה במחזור הסיום.

מרקו ריכטר, שכבש צמד במשחק הראשון, כבש הפעם את השער הראשון בדקה ה-16 עם הקפצה רכה אחרי מסירת עומק של לוין אוזנטונאלי. לוקה ואלדשמידט מפרייבורג חגג עם שלושער ופתח את החגיגה הפרטית שלו בדקה ה-30 ובתום מהלך קבוצתי יפהפה וסיומת שלו בדרך ל-0:2. ואלדשמידט הוסיף את השני שלו והשלישי של גרמניה בדקה ה-37 עם פריצה נהדרת משמאל ובעיטה מדויקת לפינה הרחוקה, 0:3 במחצית.

מחמוד דאהוד מבורוסיה דורטמונד כבש את הרביעי בדקה ה-69. הקשר קיבל מפלוריאן נויהאוס ובעט מחוץ הרחבה לפינה את ה-0:4. דאהוד מסר בדקה ה-80 לוואלדשמידט, שהשלים שלושער עם בעיטה לא הכי טובה, אבל השוער הסרבי הגיב רע וזה 0:5. אנדריאה ז'יבקוביץ' צימק מהנקודה הלבנה בדקה ה-85, אבל ארנה מאייר הוסיף עוד אחד לגרמניה בדקה ה-92 וזה גם היה כנראה השער היפה במשחק עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה.

שחקני נבחרת גרמניה הצעירה. GettyImages
גרמניה נראית נהדר/GettyImages

דנמרק - אוסטריה 1:3

יואקים מיילה לא שותף בכלל במשחק הראשון של הדנים, אבל היום הוא פתח בהרכב והחזיר בענק עם צמד. השער הראשון שלו הגיע בדקה ה-33 בתום מהלך אישי יפה והקפצה פנימה. פיליפ לינהארט הצליח לאזן בדקה ה-47 אחרי שסשה הורבאט הגביה מימין ופיליפ לינהארט נגח בין הרגליים של השוער. אוסטריה קיבלה הזדמנות להפוך את התוצאה אחרי שוויקטור נלסון ביצע עבירה ברחבה, אבל כריסטוף באומגרטנר לא הצליח להכניע את השוער. הדנים הענישו ושוב זה היה מיילה שבעט פנימה אחרי מסירת רוחב של אנדראס סקוב אולסן בדקה ה-77. האוסטרים שלחו את כולם קדימה ובדקה ה-93 סקוב אולסן כבש בעצמו את ה-1:3 והכריע את המשחק.

אוסטריה, שניצחה במשחק הראשון את סרביה, הסתבכה עכשיו בגדול ותהיה חייבת לנצח את גרמניה במחזור הסיום כדי לשמור על סיכוי. דנמרק, שהפסידה לאותה גרמניה במחזור הפתיחה, תצטרך כנראה לנצח גם היא, מול סרביה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לוקה ואלדשמידט שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. GettyImages
ואלדשמידט עם שלושער/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully