וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-MLB אישרה לרייז אפשרות לבחון מעבר חלקי למונטריאול

האם הקבוצה מטמפה ביי בדרך למהלך לא שגרתי? במועדון יבחנו אופציה להתחיל את העונה בפלורידה ולהמשיך אותה בעיר הקנדית, שם האקספוס שיחקו עד 2004

טמפה ביי רייז. AP
חצי חצי?/AP

כבר נתקלנו בהרבה דברים יוצאי דופן בספורט האמריקאי, אבל הסיפור הבא כנראה נכנס היישר לצמרת: על פי דיווח של ג'ף פסאן מ-ESPN, ה-MLB העניקה אישור לאחת מקבוצות הליגה, טמפה ביי רייז, להתחיל לחקור את האפשרות של מעבר לקבוצה שתייצג שתי ערים שונות.

עד כאן, סביר. אלא שהעיר השנייה שהרייז רוצים לייצג היא לא אחרת מאשר מונטריאול, קנדה, המרוחקת ממנה כ-2,400 קילומטרים. אף טיסה ישירה אפילו לא מחברת בין שתי הערים הללו.

הרעיון לחלק את הזמן בין שתי הערים, לפתוח את העונה בפלורידה באביב ולהמשיך לקנדה בחודשי הקיץ, מתגלגל כבר כמה חודשים. תחילה חשבו במונטריאול לנסות להביא את הרייז לעיר באופן קבוע, אך כעת נראה שעשוי להיות פיתרון אחר, שיחזיר את הבייסבול למונטריאול אחרי למעלה מעשור וחצי. בין 1969 ל-2004 פעלה בעיר מונטריאול אקספוס, שהפכה בהמשך לוושינגטון נשיונאלס.

בחינת השילוב בין הערים עוד נמצא בראשיתו וייקח זמן לממש אותו, אם כולם אכן יחליטו ללכת למהלך שכזה. הרייז, שמתקשים להביא קהל לאצטדיון הביתי בטמפה ביי ולבנות אצטדיון חדש, מעוניינים לשמר את הבייסבול בעיר, אך לא יוכלו לעשות זאת בלי עזרה, שעשויה להגיע מכיוון לא צפוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully