וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון על סף מכירה לאנשי עסקים שמיוצגים על ידי דורון אוסידון

20.6.2019 / 15:10

השניים נפגשו כבר עם הבעלים ברקוביץ' וראש העיר קינסטליך, וסיכמו בעל פה את מרבית הסעיפים. עופר טסלפפה מונה למאמן הקבוצה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: חגיגות העלייה של סקציה נס ציונה לליגת העל

איל ברקוביץ' על סף חתימת עסקה למכירת הפועל ראשון לציון לשני אנשי עסקים שיהיו מיוצגים על ידי דורון אוסידון. אותם אנשי עסקים, שכבר נפגשו עם ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך ועם ברקוביץ' עצמו, כבר סיכמו בעל פה את מרבית הסעיפים. אוסידון, שעבד בעברו בהפועל תל אביב, מכבי נתניה והפועל חיפה, הוא האיש שאנשי העסקים ביקשו שיעמוד בראש קבוצת הרכישה שלהם. השניים מתכננים להעמיד תקציב גבוה מתקציב המינימום של הליגה הלאומית שעומד על 4 מיליון שקלים. אחרי שישלמו לברקוביץ', כל נכסי המועדון יעברו אליהם - כולל מחלקת הנוער.

אוסידון רוצה כעת למנות מנהל מקצועי ומחפש דמות בכירה שתיקח לידיה את ענייני הניהול המקצועי של המועדון. זאת תהיה משימתו הראשונה כנציג הבעלים, ורק אחרי שישלים אותה הוא יתפנה לבנייה הקבוצה. עופר טסלפפה כבר חתם כמאמן הקבוצה וינסה לרשום עלייה שנייה ברציפות בכתום, אחרי שהוביל את סקציה נס ציונה לליגת העל בעונה החולפת.

דורון אוסידון, יו"ר הפועל חיפה. קובי אליהו
חוזר לכדורגל. דורון אוסידון/קובי אליהו

עוד בלאומית: הפועל קטמון הודיעה על החתמתם של השוער בן וייצמן (27) והמגן הימני גיא אביב (23). וייצמן מגיע לקבוצה של זיו אריה אחרי עונה בהפועל ראשון לציון, אותה סיים עם פציעה לא פשוטה. המגן, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב, היה שותף לעלייתה של נס ציונה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully