וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנפיקה הודיעה שקיבלה הצעה בסך 126 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד על ז'ואאו פליקס

הקולצ'ונרוס ישלמו 126 מיליון יורו על ילד הפלא בן ה-19 מבנפיקה, שעבר עונת פריצה נהדרת במהלכה כבש 20 שערים ובישל 11 נוספים

עריכה: מתן חדד

בווידאו: רוברט מורנו מוצג כמאמנה החדש של נבחרת ספרד

זכתה בילד הפלא: בנפיקה הודיעה הערב (רביעי) כי קיבלה הצעה בסך 126 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד על ז'ואאו פליקס בן ה-19. הפורטוגלים מסרו כי כרגע ההצעה הזו נשקלת ועל פי כל ההערכות, הם ישיבו עליה בחיוב והפורטוגלי הצעיר יהפוך לשחקן אתלטיקו מדריד בקרוב.

הכוכב הצעיר, שפרץ העונה ובגדול בעונה אדירה במהלכה כבש 20 שערים ובישל 11 נוספים ב-43 משחקים בכל המסגרות, היה אחד מהשמות החמים של חלון ההעברות. כל הגדולות של אירופה התעניינו בפורטוגלי, אבל הקולצ'ונרוס היו היחידים שהסכימו לשלם את סעיף השחרור שלו ולהפוך אותו לכוכב החדש של המועדון. פליקס ערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת פורטוגל בתחילת החודש, במשחק חצי גמר ליגת האומות נגד שוויץ בפורטו.

אתלטיקו מדריד של דייגו סימאונה תשנה לחלוטין את פניה בעונה הבאה. היא כבר הודיעה רשמית על עזיבתם של לוקאס הרננדז (חתם בבאיירן מינכן), הקפטן דייגו גודין, חואנפראן, פיליפה לואיס וכמובן על עזיבתו של הכוכב הגדול אנטואן גריזמן, שצפוי לעבור לברצלונה בקרוב. גם רודרי אמור לעזוב, כנראה למנצ'סטר סיטי, ולא ברור מה יעלה בגורל שחקנים דוגמת דייגו קוסטה ואלברו מוראטה.

שחקן בנפיקה, ז'ואאו פליקס. רויטרס
הכוכב החדש של אתלטיקו מדריד. ז'ואאו פליקס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully