וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה לאריאל הרוש שהוא לא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים

20.6.2019 / 12:50

"מנודה" נוסף: האדומים הודיעו לשוער בן ה-31 שהוא לא יצטרף לקבוצה שתמריא ביום שני. באר שבע מתכוונת לצרף את ארנסטס שטקוס מבית"ר ירושלים ברגע שיתפנה לה מקום לשחקן זר נוסף

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת משחקי ליגת העל לעונת 2019/20

הפועל באר שבע הודיעה לשוערה אריאל הרוש שהוא לא ייצא למחנה האימונים של הקבוצה ביום שני הקרוב. כזכור, הרוש עדיין לא נמצא במסגרת הקבוצה מכיוון שהיה עם נבחרת ישראל במשחקים שלה בלטביה ובפולין במסגרת מוקדמות יורו 2020. נאמר לו, כמו ליתר שחקני נבחרת ישראל, שיש להם חופשה עד יום ראשון, כאשר ביום שני הפועל באר שבע אמורה לטוס למחנה האימונים שלה בפולין.

הרוש בן ה-31, שנמצא בחופשה פרטית ביוון, קיבל בינתיים הודעה שהמועדון מתכוון ממנו למצוא קבוצה חדשה ושהוא לא בתכניות המקצועיות של המאמן, ברק בכר. לשחקן נאמר שהוא לא יוכל לצאת למחנה האימונים והוא למעשה מצטרף לחבורת ה"מנודים" שכוללת את עדן בן בסט, שיר צדק, חן עזרא ודור אלו.

הפועל באר שבע מתכוונת לצרף את שוער בית"ר ירושלים ארנסטס שטקוס ברגע שיתפנה מקום לשחקן זר, ומייעדת לאוהד לויטה את משבצת השוער הישראלי. להרוש יש חוזה לעוד שנתיים במועדון, אבל בבאר שבע לא רוצים שהוא יהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה.

אריאל הרוש שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
לא בתכניות של באר שבע. אריאל הרוש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully