וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ סיים את תפקידו: "למדתי שדברים שרואים משם לא רואים מכאן"

20.6.2019 / 16:15

יו"ר ההתאחדות לכדורגל הניח את מכתב ההתפטרות שלו בישיבת ההנהלה: "למרות הקושי והתעצומות הנדרשות, נשארתי בתפקיד עד לרגע זה מתוך אחריות". דודי גיל יחליפו באופן זמני

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

שינו זוארץ סיים היום (חמישי) את תפקידו כיו"ר ההתאחדות לכדורגל. זוארץ הניח את מכתב ההתפטרות שלו בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל שנערכה היום בצהריים. את מקומו ימלא לפרק זמן מסוים ממלא מקום יו"ר דודי גיל ובמקביל ינסו במרכזים למצוא אדם חדש לתפקיד.

כזכור, זוארץ הודיע כבר לפני למעלה מחצי שנה שהוא מעוניין לסיים את תפקידו לאלתר. אחרי שהפצירו בו להישאר, הוא ניאות לסיים את העונה ומשך עוד חודש כדי לא להפוך לעניין מרכזי בזמן שנבחרת ישראל התכוננה למשחקים מול לטביה ופולין. גורמים בהתאחדות לכדורגל עוד ניסו להניא אותו מהחלטתו בתקופה האחרונה אבל זוארץ היה נחוש והיום כאמור סיים את כהונתו הקצרה בתפקיד.

בסיום הישיבה אמר זוארץ: "בשפה המוכרת לכולנו, אסכם ואומר כי סימנתי על בקשה לחילוף בשלב די מוקדם של המשחק. לפעמים שחקן מבקש להתחלף, כי משהו בו נגמר. בלי לחפש אשמים, בלי לתרץ, בלי השערות מופרכות. למדתי בשלב די מוקדם של המשחק, כי דברים שרואים משם לא רואים מכאן. הדגשתי בפני ההנהלה עם כניסתי לתפקיד כי לכולנו חייב להיות אינטרס אחד בלבד - הכדורגל הישראלי. כל אינטרס אחר, אישי או קבוצתי, חייב להישאר מחוץ לבית הזה. אני מפציר גם כעת לזכור זאת תמיד".

שינו זוארץ יושב ראש ההתאחדות לכדורגל. ניב אהרונסון
מכיר היום את הכדורגל שלנו טוב בהרבה מהיום בו נבחרתי. שינו זוארץ/ניב אהרונסון

זוארץ המשיך: "השקעתי בתפקיד היו"ר אלפי שעות עבודה, צפיתי במאות משחקים בכל הליגות ובכל המפעלים בכדורגל שלנו, שוחחתי עם הורים לשחקנים צעירים, עם אוהדים, עם מנהלי קבוצות, שחקנים מאמנים, יושבי ראש, בעלים, אנשי תקשורת. אודה ולא אבוש, אני מכיר היום את הכדורגל שלנו טוב בהרבה מהיום בו נבחרתי לתפקיד ועל כך הסיפוק הגדול שיש לי. זכיתי.

"אני מבקש להודות לעובדי ההתאחדות, שהעניקו לי מהרגע בו הגעתי לכאן ועד לרגע הזה תחושה של בית. המקצועיות והאהבה שלהם לענף הם נכס נדיר. את סרט הקפטן אני מעביר לחברי ולממלא מקומי, דודי גיל. דודי, שעושה לילות כימים לטובת ההתאחדות כבר שנים רבות, הסכים גם הפעם לוותר על הנוחות האישית שלו לטובת הכדורגל הישראלי. תודה גם לרתם קמר, מנכ"ל ההתאחדות, על השקעה אדירה ועל חלקו בהצלחת הארגון.

"ההתאחדות נהנית היום מאיתנות פיננסית שמעולם לא היתה לה, דבר שמאפשר להגשים חלק גדול מהחלומות שעד לא מזמן נראו בלתי אפשריים. ווילי רוטנשטיינר מוביל מהפכה אדירה בנבחרות, בהכשרת המאמנים ובחלק גדול מהתפיסות והאמונות שלנו לגבי המשחק; בית הנבחרות הפך ללב הפועם של הכדורגל הישראלי, שינה את אופיו, הגדיל משמעותית את נפח הפעילות ובקרוב יזכה לשדרוג מבני, זאת בצירוף הקמת בית נבחרות נוסף; אקדמיות לכדורגלנים צעירים כבר אינן בחזקת חלום וליגות הנוער והילדים זוכות לתשומת לב מיוחדת; הליגות החובבניות וכדורגל הנשים בעיצומו של הליך פיתוח הודות לעבודת קודש של שמעון מימון; הסכם היסטורי עתיד להיחתם בזמן הקרוב עם השופטים; הוקמה מחדש מזכירות ההתאחדות, הוועדות השונות פועלות באופן יצירתי ואפקטיבי ומעמדה הבינלאומי של ההתאחדות לכדורגל מעולם לא היה טוב יותר.

"התחייבתי להמשיך בתפקידי עד לסיום עונת המשחקים 2018/2019 וכהרגלי - אעמוד במילתי. למרות הקושי והתעצומות הנדרשות, נשארתי בתפקיד עד לרגע זה מתוך אחריות. כעת, זאת שריקת הסיום לתפקידי כיו"ר ההתאחדות לכדורגל, אחת השורות היפות והמכובדות ביותר בקורות החיים שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully