וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התובע הכללי הודיע: דיוויד אורטיז לא היה מטרת הירי

על פי הדיווחים, היורה קיבל תמונה באיכות נמוכה של המטרה מאחד המעורבים האחרים וירה באורטיז במקום במטרה המיועדת, חבר של שחקן העבר שישב עמו בשולחן במועדון הלילה

המשטרה עוצרת חשוד בירי בדיוויד אורטיז. AP
המשטרה כבר עצרה 11 חשודים/AP

התפתחות דרמטית נוספת בחקירת הירי בכוכב העבר דיוויד אורטיז לפני כשבוע וחצי בעיר הולדתו סנטו דומינגו, בירת הרפובליקה הדומיניקנית: התובע הכללי של הרפובליקה הדומיניקנית הודיע הלילה (בין רביעי לחמישי) כי המטרה לא הייתה אורטיז, אלא חבר שישב עמו בשולחן במועדון בו בילו וכמו ביג פאפי, לבש מכנסיים דומים באותו לילה.

על פי הדיווחים, אחד החשודים הגיע למועדון הלילה כבר בשעה ארבע אחר הצהריים, התמקם באזור ובהמשך, צילם מספר תמונות של המטרה המיועדת ושלח לקבוצת האנשים שקיבלה תשלום עבור ניסיון החיסול.

התמונות המדוברות היו באיכות נמוכה והמכנסיים שלבש דיוויד פרננדז, בו היו אמורים חברי הכנופייה לירות, היו כהים אך נראו בתמונות בצבע לבן. כאשר היורה הגיע למועדון, הוא הגיח מאחורי אורטיז, שבעצמו אכן לבש מכנס לבן וישב באותו שולחן כמו פרננדז, חשב שהוא המטרה וירה.

בינתיים, החשוד ה-11 במעורבות בירי נעצר. במשטרה הדומיניקנית טוענים כי זהותו של האדם שהזמין את החיסול ושילם למעורבים 7,800 דולר ידועה להם והם מתקרבים למעצרו, אך הוא במנוסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully