וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנרבחצ'ה הביסה 69:85 את אנאדולו וכפתה משחק שביעי, ברצלונה עדיין בחיים

גודוריץ' בלט עם 21 נקודות ו-6 ריבאונדים והאליפות בטורקיה תוכרע ביום שישי. בארסה ניצחה 77:78 את ריאל. באיירן עלתה ל-0:2 מול אלבה

מרקו גודוריץ' שחקן פנרבחצ'ה עם המאמן ז'ליקו אוברדוביץ'. GettyImages
גודוריץ' עם אוברדוביץ'/GettyImages

סדרות הגמר בסדרות בטורקיה, ספרד וגרמניה נמשכות הערב (רביעי). פנרבחצ'ה הצליחה לכפות משחק שביעי מול אנאדולו אפס אחרי 69:85 ביתי ומרשים מאוד. באיירן מינכן תוכל לחגוג אליפות ביום ראשון אחרי שניצחה 77:82 את אלבה ברלין בבירה. ברצלונה הצליחה לנצח בשיניים ובציפורניים 77:78 את ריאל מדריד וכפתה משחק רביעי.

פנרבחצ'ה - אנאדולו אפס 69:85

איזו דרמה בגמר בטורקיה והמותחן יינעל ביום שישי במשחק השביעי שיכריע מי תהיה אלופת טורקיה. עד כה שתי הקבוצות שמרו על הבית שלהן וניצחו בכל המשחקים באולם הביתי. אם זה יימשך גם במשחק השביעי, אז הקבוצה של ארגין עתמאן תהיה אלופה. המשחק עצמו היה צמוד מאוד עד סוף הרבע השלישי, אבל אז פנרבחצ'ה רצה 1:16 ל-53:69 והכריעה את המשחק סופית.

מרקו גודוריץ' הסרבי הוביל את פנרבחצ'ה עם 21 נקודות (5 מ-8 לשלוש) כשהוא מוסיף גם 6 ריבאונדים, ניקולו מלי תרם 14 נקודות ו-5 ריבאונדים וקוסטאס סלוקאס קלע 11 והוסיף גם 8 אסיסטים. את אנאדולו הוביל שיין לארקין עם 16 נקודות, וסילי מיציץ' וקרונוסלב סימון קלעו 12 כל אחד ובריאנט דאנסטון תרם 11 נקודות.

תומא הרטל שחקן ברצלונה. GettyImages
עוד משחק מצוין של הרטל/GettyImages

ברצלונה - ריאל מדריד 77:78

אחרי שהפסידה את המשחק השני במדריד בצורה אכזרית מאין כמותה, הצליחה הקבוצה של סבטיסלב פשיץ' להיות זו שיוצאת עם ידה על העליונה הפעם אחרי שפיגרה לאורך רוב שלבי המשחק ולאורך כל הרבע האחרון. טריי תומפקינס החטיא מתחת לסל על הבאזר זריקה שהייתה יכולה לתת לריאל את האליפות כבר הערב. עם זאת, זה עדיין 1:2 לריאל בסדרה ועכשיו יהיה משחק נוסף בברצלונה. במקרה של ניצחון מקומי, משחק מספר חמש ייערך במדריד.

תומא הרטל, שהיה מצוין במשחק השני במדריד, רשם משחק נהדר נוסף עם 21 נקודות, כריס סינגלטון - שלא סגר טוב לריבאונד במהלך המכריע במשחק הקודם - תרם הפעם 12 נקודות ו-6 ריבאונדים ואנטה טומיץ' קלע 11, קייל קוריץ' הוסיף 10. את ריאל הוביל פאקונדו קמפאצו עם 18 נקודות, תומפקינס תרם גם הוא 18 נקודות, אבל כאמור החטיא זריקה נוחה מאוד על הבאזר, רודי פרננדס קלע 12, ג'ייסי קארול 10 וסרחיו יוי שוב אכזב עם 6 נקודות בלבד באחוזים רעים (2 מ-10 מהשדה), גם אנתוני רנדולף לא תרם מספיק וסיים עם 6 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פרנץ ואגנר שחקן אלבה ברלין. GettyImages
פרנץ ואגנר בן ה-17, אחיו של מוריץ מהלייקרס, היה מצוין עם 14 נקודות, זה לא הספיק/GettyImages

אלבה ברלין - באיירן מינכן 82:77

הבווארים רחוקים ניצחון אחד מזכייה באליפות שנייה ברציפות אחרי ניצחון בבירה מול אלבה ויותר מ-14 אלף אוהדים שהגיעו לתמוך בה. באיירן מינכן תוכל להבטיח את האליפות ביום ראשון אם תנצח באאודי דום שלה את אלבה וכך תשלים 0:3 בסדרת הגמר.

כמו במשחק הראשון, גם הפעם אלבה פתחה טוב יותר והובילה כבר ב-11 הפרש עם 12:23 מעט לפני תום הרבע הראשון. אבל רבע שני של 21:30 לבאיירן החזיר אותה לעניינים ובסופו של דבר גם הוביל אותה כל הדרך לניצחון חוץ מרשים מאוד. חמישה שחקנים בבאיירן סיימו את המשחק בספרות כפולות כשדווין בוקר מוביל את כולם עם 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, דרק וויליאמס קלע 12, פטרי קופונן קלע 11, ניהאד ג'דוביץ' ולאון ראדושביץ' קלעו 10 כל אחד. אצל אלבה פרנץ ואגנר בן ה-17 שוב הרשים וקלע 14 נקודות, כולל שלשה אחת שצימקה לנקודה אחת את ההפרש לקראת הסיום, גם רוקאס גידראיטיס קלע 14 ולאנדרי אננוקו תרם 10 נקודות ו-11 כדורים חוזרים. לוק סיקמה אכזב עם 6 נקודות ו-5 אסיסטים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully