וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן לא הצליח לעצור את הדמעות: "חזרתי למקום שנתן לי כל כך הרבה"

19.6.2019 / 22:50

עשרות אוהדים קיבלו את הקשר שנחת בארץ ואמר בבכי: "זה מה שאמא שלי רצתה, זה הרגש שלה. הלכתי עם הלב". רומן גולובארט על סף חתימה, רועי קהת יקבל חוזה לשנתיים

מסע"ת מכבי חיפה/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מכבי חיפה לפני היציאה למחנה האימונים

אלמוג כהן התקבל הערב (רביעי) בשדה התעופה על ידי עשרות אוהדי מכבי נתניה שהמתינו לו בטירוף, הרימו אותו על הכתפיים, עודדו, חיבקו ושרו לו שירי עידוד. כהן הנרגש, שסיכם על חזרתו עם חוזה לארבע שנים וירוויח כ-250 אלף דולר, הזיל דמעות מרוב התרגשות ושמחה על קבלת הפנים המרגשת.

"כשידעתי שאני חוזר, הייתה לי התלבטות קשה", אמר קשר הנבחרת, "צמצמתי את הבחירה לשני מקומות שאני יודע שיש לי אליהם הרבה רגש. בסופו של דבר רציתי לחתום במקום שיהיה הכרת הטוב. שיחקתי בבוגרים של מכבי נתניה, הייתי הקפטן של מכבי נתניה וזה מועדון שתרם לי ולמשפחה שלי כל כך הרבה. כל המשפחה שלי עברה לגור בנתניה. יש לי צמרמורות כי אני נזכר ש....". בשלב הזה החל כהן לבכות מהתרגשות ונטש לדקה את עמדת הראיונות בעוד האוהדים מסביב מחבקים אותו ומעודדים אותו. "זה מה שאמא שלי רצתה, זה הרגש שלה", המשיך כהן על אמו שהלכה לעולמה במהלך העונה החולפת. "המקום הזה עשה לנו כל כך טוב ונתן לנו כל כך הרבה. זה מה שנתן את ההרגשה הסופית. אני גדלתי בבאר שבע ואני אוהב את המקום הזה. גדלתי על שחקנים שם. נתניה קיבלה אותי בידיים פתוחות, אני חי את העיר, אבא שלי גר".

עוד בנושא:
מכבי חיפה נחתה באוסטריה, דולב חזיזה ויובל אשכנזי יחתמו ביומיים הקרובים
עדן שמיר סיכם לארבע שנים בהפועל באר שבע, שתשלם 2 מיליון ש"ח
מכבי תל אביב החלה את אימוניה: "תמיד כיף לפתוח עונה"
בית"ר ירושלים מעוניינת בבלם הפועל רעננה עידו לוי

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
חזר אחרי שנים ארוכות בגרמניה. אלמוג כהן/GettyImages

על אמא שלו אמר: "היה חשוב לי להיות קרוב למקום בו היא קבורה. זו הייתה ההחלטה העיקרית. רציתי להיות קרוב לאמא וקרוב לאבא. רציתי להחזיר את הטוב למקום שעשה לך טוב. ידעתי שאני אעשה כל כך שמח לאנשים האלה. אני יודע כמה נשמה יש לעיר נתניה. אני חושב רק איך במחזור הראשון והשני של העונה מגיעים עשרת אלפים נתנייתים לאצטדיון ומחזירים את התיאבון והטירוף".

על הפועל תל אביב: "אני מקווה שתהיה לי חוויה מתקנת. חוץ משלושת החודשים בהפועל תל אביב, עשיתי עונות נהדרות בגרמניה וגם בנתניה היו לי עונות אדירות. אני מקווה שזו תהיה חוויה מתקנת. בלילה לא ידעתי איפה אני חותם עדיין, מרוב שהייתי מבולבל. כסף לא שיחק תפקיד כי ברגע שאמרתי שאני הולך עם הרגש והאהבה ידעתי שזה מה שיהיה וזה מה שהכריע".

על האוהדים של נתניה, שהגיעו ועודדו אותו בשדה התעופה: "זה מרגש, ההודעות שקיבלתי מהאוהדים של נתניה זה משהו מטורף. כל ההמולה של הימים האחרונים לא אופיינית לי. אני אוהב לעבוד במגרש בשקט ואני מקווה שזו פעם אחרונה שאני צריך לדבר בתקשורת. אני לא אוהב את כל ההמולה והקרנבל הזה. אני בא לעבוד במגרש ולתת 100%. אני בטוח שתהיה לנו עונה טובה".

רומן גולובארט במדי קלן. GettyImages
עבר הרבה תחנות בקריירה. רומן גולובארט במדי קלן/GettyImages

כעת גם רועי קהת נמצא על סף חתימה. הקשר שקיבל את השחרור ממכבי חיפה ולא יצא עם הירוקים למחנה, יחתום בנתניה על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות.

מי שצפוי להיות מחליפו של ברנקו ורגוץ' במרכז ההגנה ולשתף פעולה עם טים הויבאך הוא הספרדי רומן גולובארט. הבלם בן ה-27 (1.93 מ') סיים את חוזהו בנאה סלאמיס הקפריסאית (21 הופעות) ונמצא על סף חתימה במכבי נתניה. בקיץ 2013 חתם גולובארט בפ.צ קלן הגרמנית - אז בליגת המשנה - אבל שיחק בעיקר בקבוצה המילואים שלה. הוא המשיך לארצבירגה אווה ובקיץ 2015 חזר לספרד. בשלוש השנים הבאות שיחק בליגה השלישית במולדתו במרידה, ראסינג פרול וריאל מורסיה.

כעת רוצה נתניה לצרף גם מגן שמאלי לסגל ובנוסף עשויה להחתים את שי גולן, קשר הנבחרת הצעירה ששיחק בשנתיים האחרונות בבית"ר תל אביב רמלה כמושאל ממכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully