וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנסות כספיים להפועל חולון, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב

19.6.2019 / 18:07

בית הדין של איגוד הכדורסל גזר קנסות כספיים בסך כולל של 95 אלף שקלים על הקבוצות בעקבות אירועים שהתרחשו ברבע גמר הפלייאוף. חולון אף נענשה במשחק רדיוס על תנאי למשך שנה

ONE

בווידאו: תקציר גמר הפיינל פור בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון

בית הדין של איגוד הכדורסל הרשיע היום (רביעי) את הפועל חולון, הפועל תל אביב ומכבי תל אביב בגין אירועים שהתרחשו במהלך סדרות הפלייאוף של הקבוצה וגזר עליהן קנסות כספיים.

חולון, והיו"ר איתן לנציאנו עמדו לדין בגין אירועים שקרו במהלך כל הסדרה נגד ראשון לציון, כאשר במשחק המכריע בסדרה, שנערך בראשון לציון, התפרעו האוהדים ושברו מחסומים שהוצבו ביציע. לאחר דיון אליו הגיעו שופטי המשחק הראשון, וכן מנהל האירוע מהמשחק האחרון, הוחלט לקנוס את חולון ב-35 אלף שקלים, ולגזור עליה עונש של משחק רדיוס על תנאי למשך שנה. לנציאנו נקנס ב-4,000 שקלים ו-3,000 שקלים על תנאי.

הפועל תל אביב עמדה לדין בגין קריאות גזעניות והסתה נגד אנשי מכבי תל אביב במהלך שני משחקי הדרבי שנערכו ביד אליהו. כמו כן בגין זריקת לוח פלסטיק מהיציע במשחק הראשון בפלייאוף. האדומים נקנסו ב-35 אלף שקלים, ו-15 אלף שקלים נוספים על תנאי.

מכבי תל אביב עמדה לדין בגין תנועת שיסוף שביצע אחד מאוהדיה כלפי אנשי הפועל תל אביב ולבישת חולצות עם אמירות בוטות וכן הצבעה עם מצביע לייזר על מנת להפריע לשחקני הפועל תל אביב במשחק מספר 2 בפלייאוף. הצהובים הודו בהתנהגות האוהדים ונקנסו ב-25 אלף שקלים וכן 25 אלף שקלים נוספים על תנאי.

אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
גם הפועל תל אביב נקנסה. אוהדיה ביציע/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully