וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה עזב את נבחרת ספרד, עוזרו רוברט מורנו מונה במקומו

ההתאחדות הספרדית הודיעה על עזיבתו של המאמן בשל 'סיבות אישיות ומשפחתיות'. עוזרו (41), שמעולם לא אימן קבוצת בוגרים אבל עמד על הקווים במקומו בשלושה משחקים, מונה: "רציתי להיות מאמן הנבחרת, אבל לא ככה"

ריאל מדריד TV

בווידאו: אדן הזאר מוצג בריאל מדריד

ההתאחדות הספרדית כינסה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה היא הודיעה על עזיבתו של מאמן נבחרת ספרד לואיס אנריקה (49). יו"ר ההתאחדות הספרדית, לואיס רוביאלס, סירב לחשוף את סיבת העזיבה ורק אמר שהיא 'אישית ומשפחתית'. רוביאלס הוסיף: "אנריקה לא יכול להמשיך כמאמן, ואנחנו מכבדים את הסיטואציה בה הוא נמצא. אנחנו מודים לו, הוא היה מאמן נהדר והדלת שלנו תמיד פתוחה עבורו".

מי שמונה למאמן במקום אנריקה הוא עוזרו, רוברטו מורנו בן ה-41. מורנו עבד בעברו כעוזרו של אנריקה ברומא, סלטה ויגו וברצלונה. ביולי 2018 מונה יחד עם לואיס אנריקה לצוות המקצועי של נבחרת ספרד. מורנו כבר נאלץ לעמוד על הקווים של הנבחרת במקום אנריקה, ככל הנראה בשל אותה בעיה אישית. הוא עמד על הקווים בניצחונות על מלטה, איי פארו ושבדיה. מורנו אמר לאחר מינויו: "מדובר ביום יותר חמוץ ממתוק עבורי. תמיד רציתי להיות מאמן הנבחרת, אבל לא ככה. אנחנו הולכים להמשיך את העבודה שהתחלנו עם לואיס ואני מקווה שנגיע הכי רחוק שאפשר".

אנריקה החליף בתפקיד את פרננדו היירו, שנקרא כמחליף חירום לתפקיד מאמן הנבחרת אחרי שז'ולן לופטאגי פוטר יומיים לפני המשחק הראשון במונדיאל 2018 ברוסיה.

רוברט מורנו מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
מאמן נבחרת ספרד החדש, רוברט מורנו/רויטרס
לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד. רויטרס
עוזב את הנבחרת. לואיס אנריקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully