וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד מבורך: מנהלת הליגה אישרה בונוסים על נקודות בפלייאוף

ניצחון בפלייאוף העליון בליגת העל יהיה שווה 140 אלף שקל, תיקו יעניק את מחצית הסכום. שיטת מענקי המיקום סיימה את דרכה

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

דירקטוריון מנהלת הליגה הודיע היום (רביעי) על אישור תכנית תמריצים חדשה המתגמלת את קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית על ניצחונות במשחקי הפלייאוף. תכנית התמריצים החדשה, המתגמלת בגין ניצחונות ותוצאות תיקו שהושגו במהלך משחקי הפלייאוף, תחליף החל מעונת 2019-2020 את תכנית מענקי המיקום הישנה.

על פי התוכנית, בליגת העל בפלייאוף העליון כל קבוצה תהיה זכאית ל- 140 אלף שקל בגין כל ניצחון ול-70 אלף שקל בגיל תיקו. בפלייאוף התחתון כל קבוצה תהא זכאית ל -67 אלף שקל בגין כל ניצחון ול- 33,500 שקל בגין כל תוצאת תיקו.

בליגה הלאומית בפלייאוף העליון כל קבוצה תהא זכאית ל-40 אלף שקל בגין כל ניצחון ול-20 אלף שקל בגין כל תוצאת תיקו, בעוד בפלייאוף התחתון, כל קבוצה תהא זכאית ל-20 אלף שקל על ניצחון ול-10,000 על תיקו.

ארז כלפון, יו"ר המנהלת: "תוכנית התמריצים החדשה תתמרץ את המועדונים לשחק עד הדקה האחרונה במשחק האחרון של כל עונה, שכן 140 אלף שקל על ניצחון בודד הוא סכום משמעותי שלא ניתן לוותר עליו בקלות. זהו מהלך המגביר את האמון של אוהדי הכדורגל ושל הספונסרים בליגות. חשוב להדגיש כי התוכנית מבוססת על מודל דומה הקיים במפעלים האירופאים המתגמלים מועדונים על פי צבירת הנקודות".

שחקן הפועל תל אביב אוראל דגני עם שחקן מכבי חיפה אליסון דוס סנטוס. קובי אליהו
ליגת העל הישראלית הגיעה למאה ה-21/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully