וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין מונה למאמן הפועל גלבוע/גליל: "חוזר לבית חם ואוהב"

19.6.2019 / 14:03

המאמן בן ה-41 שב לגן נר אחרי שש שנים ויחליף את אריאל בית הלחמי שעזב להפועל תל אביב. הוביל בעבר את גלבוע לגמר הפיינל פור, הופעה היסטורית במוקדמות היורוליג וזכייה בליגה הבלקנית

צילום ועריכת וידאו: צילום גולשים

ליאור ליובין מונה היום (רביעי) למאמן הפועל גלבוע/גליל. הוא חוזר למועדון ומונה כמחליפו של אריאל בית הלחמי שעזב. ליובין היה המועמד המועדף על הבעלים חיים אוחיון ואחרי שיחות קצרות בין הצדדים הוא החליט לקבל את ההצעה ולשוב לאמן במועדון אחרי שש שנים של הפסקה.

ליובין (41) אחד השחקנים המוכשרים בכדורסל הישראלי שנאלץ לפרוש בגיל 30 בשל פציעות, החל את קריירת האימון שלו כעוזרו של עודד קטש בגלבוע/גליל וזכה עם קטש באליפות בעונת 2009/10. לאחר אותה עונה מונה למאמן הקבוצה, ושימש בתפקיד במשך שלוש שנים כשהוא מוביל את גלבוע להופעה היסטורית במוקדמות היורוליג, לגמר הפיינל פור ולזכייה בליגה הבלקנית.

ליובין אמר: "שמח ונרגש לחזור למקום שהיה לי בית חם ואוהב במשך 5 שנים עם אוהדים כל כך מיוחדים. מצפה כבר להתחיל בעשיה, מודה לחיים אוחיון על הזכות לחזור לקדמת הבמה למועדון שחרט על דגלו קידום שחקנים צעירים ומוכשרים תוך שאיפה להישגים".

אוחיון אמר: "ליאור ליובין הוא חלק מה-DNA של גלבוע גליל, הוא המאמן עם מירב הישגים בקבוצה עד כה, הוא בא לממש את תפיסת העולם המשותפת, להוביל שחקנים ישראלים לרמות הגבוהות של הכדורסל הישראלי, וגם מעבר לזה. ולבנות קבוצה מעניינת, מאתגרת ודינמית ושמחה".

ליאור ליובין מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר לגליל. ליאור ליובין/ברני ארדוב

בקיץ 2013 ליובין החליט לנסות את מזלו ועזב את גלבועגליל לטובת הפועל חולון, אך עזב את המועדון במהלך העונה. בעונה שלאחר מכן מונה לעוזרו של ארז אדלשטיין בנבחרת ישראל ולמאמן מכבי אשדוד, אך פוטר לקראת סיום העונה. בקיץ 2016 חתם במכבי תל אביב כעוזר תחת ארז אדלשטיין, ולאחר פיטוריו של הג'ינג'י והתפטרותו של רמי הדר שימש זמן קצר כמאמן זמני.

גלבוע/גליל צפויה לעבור שינוי גדול הקיץ. חואקין שוכמן עשוי לעבור עם בית הלחמי להפועל תל אביב, בעוד היחידים שיישארו בוודאות הם נתנאל ארצי ויותם חנוכי הצעיר. השחקנים שקרובים להצטרף הם גיל בני ממכבי רעננה ועידו פליישר ממכבי אשדוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
script>(function(d,s,id){var js,fjs=d.getElementsByTagName(s)[0];if(d.getElementById(id))return;js=d.createElement(s);js.id=id;js.src='https://embed.playbuzz.com/sdk.js';fjs.parentNode.insertBefore(js,fjs);}(document,'script','playbuzz-sdk'));

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully