וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פלאטיני פגוע: "הגעתי לתחנה ומיד עצרו אותי, לא יודע למה נחקרתי"

שחקן העבר האגדי שוחרר אחרי יממה סוערת: "זה פוגע בגלל כל מה שעשיתי. השבתי לכל השאלות למרות שאני לא יודע למה נחקרתי"

וידאו: רויטרס, עריכה: מתן חדד

כדורגלן העבר האגדי ומי ששימש כנשיא אופ"א, מישל פלאטיני, חזר היום (רביעי) לביתו אחרי הסערה שהתעוררה אתמול בעקבות החקירה שלו. הצרפתי שוחרר לפנות בוקר ועורך דינו הסביר לעיתונאים שמרשו נחקר בנוגע ל"פרטים טכניים".

"הגעתי אתמול לחדר החקירות ומיד נעצרתי. זו פוגע. זו פוגע בגלל כל מה שעשיתי. זה פוגע, זה פוגע", אמר פלאטיני לעיתונאים שהמתינו מחוץ לתחנת המשטרה, "החקירה הייתה ארוכה, שאלו אותי הרבה שאלות על יורו 2018, על המונדיאל ברוסיה, על המונדיאל בקטאר, על פריס סן ז'רמן, על פיפ"א. החוקרים עשו את העבודה שלהם ואני ניסיתי להשיב להם באופן רגוע, למרות שלא ידעתי למה אני נחקר. כל הנושאים הללו זרים לי, זה סיפור ישן. תמיד התנהלתי בשקיפות מלאה".

בדצמבר 2010 קטאר זכתה באירוח הגביע העולמי ב-2022, בהחלטה שעוררה מחלוקת גדולה מאוד בעולם הכדורגל. רבים תהו כיצד המדינה מהמפרץ הצליחה לגבור על הצעות אחרות, במיוחד לאור העובדה שבקיץ הקטארי שורר חום גדול (ואכן, המונדיאל יתקיים בחודש דצמבר). רבים ערערו על לגיטימיות הבחירה, במיוחד גופים לזכויות אדם שביקרו את מדינות הממשלה המקומית (שאוסרת הומוסקסואליות בין השאר). לאורך השנים הופיעו לא מעט דיווחים על כספים שהועברו לבכירים בפיפ"א על מנת שיצביעו לקטאר ויעניקו לה את האירוח

פלייר כדורגלן העבר מישל פלאטיני. רויטרס
חקירה ארוכה. פלאטיני לפנות בוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully