וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור מליקסון לא יפתח את העונה. תקווה שלא יפרוש

19.6.2019 / 7:39

הקשר שעבר ניתוח באזור הבטן התחתונה ונאלץ להתאשפז, יחזור רק במהלך העונה וגם זה רק אם יקבל היתר רפואי לחזור לפעילות מלאה. שטקוס יחתום ברגע שיתפנה מקום לזר

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- בבאר שבע מקווים שמאור מליקסון יוכל לחזור לשחק, בכל מקרה הוא לא יפתח את העונה.

- שביעות רצון מג'ימי מרין, חוסה אנחל קאריו עדיין חלוד.

- ברגע שיתפנה מקום לזר, באר שבע תחתים את ארנסט שטקוס.

מאור מליקסון, קפטן הפועל באר שבע שעבר ניתוח באזור הבטן התחתונה, לא צפוי לפתוח את העונה הקרובה עם הקבוצה. במועדון וגם בסביבת השחקן עדיין מקווים שהקשר המצוין יחזור לשחק כדורגל, אבל ההערכה היא שאם הוא לא ייאלץ לפרוש ויקבל היתר רפואי לחזור לפעילות מקצוענית מלאה, זה יקרה רק בהמשך העונה.

כזכור, קפטן הפועל באר שבע עבר את הניתוח באזור הבטן התחתונה לפני פחות מחודש, אבל מסיבה לא ברורה התפתחה במקום בעיה כעבור יומיים והוא נאלץ להתאשפז עקב כאבים חזקים מאוד. אחרי למעלה משבועיים של השגחה רפואית צמודה בבית החולים, שוחרר מליקסון לביתו וכעת הוא נח ומתאושש. חזרתו לפעילות תלויה בבדיקות שיעבור ובייעוץ רפואי שיקבל. כך או אחרת, הדבר דורש עוד זמן ומליקסון לא צפוי לפתוח את העונה בליגת העל ולבטח לא יהיה חלק מהמשחקים של הפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית.

מאור מליקסון הפועל באר שבע. לירון מולדובן
העיקר הבריאות. מאור מליקסון עם אסי רחמים/לירון מולדובן

אתמול קיימה הפועל באר שבע שני אימונים ובקבוצה מדווחים על אנרגיות מאוד טובות באימונים. כבר עתה מרגישים במועדון שפגעו בול עם ג'ימי מרין וששחקן הכנף הקוסטריקני הוא רכש טוב. בנוגע לחוסה אנחל קאריו, מדובר בחלוץ רחבה גבה קומה שצריך סיוע מכל השחקנים כדי לכבוש שערים והוא גם הגיע די חלוד, כך שייקח עוד זמן עד שניתן יהיה להסיק מסקנות לגביו.

בבאר שבע לא יחכו שאריאל הרוש ימצא קבוצה וברגע שיתפנה מקום לזר, יחתימו את ארנסטס שטקוס. במועדון מעריכים שאריק סאבו וקווין טאפוקו יעזבו בקרוב וברגע שאחד מהם ימצא קבוצה אחרת, ההחתמה הראשונה במקומו תהיה של שטקוס, גם אם זה אומר שלקבוצה יהיו עוד שני שוערים ישראלים טובים: הרוש ואוהד לויטה.

הקבוצה הודיעה היום על צירופו של הקשר הקוסטריקני ראשיר פרקינס לקבוצת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully