וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: רק 0:0 לברזיל מול ונצואלה, פרו ניצחה את בוליביה 1:3

שני שערים של ז'סוס וקוטיניו נפסלו במחצית השנייה והסלסאו פספסו הזדמנות להבטיח עלייה. גררו, פרפאן ופלורס סידרו לפרואנים מהפך

עריכה: מתן חדד

בווידאו: פול פוגבה מדבר על עתידו

הסיבוב השני בשלב הבתים של קופה אמריקה 2019 נפתח הלילה (בין שלישי לרביעי) עם ניצחונה של פרו 1:3 על בוליביה במרקאנה בריו דה ז'ניירו. המשחק המסקרן של הלילה בבית א' התקיים בסלבדור, שם המארחת ברזיל המארחת פישלה עם 0:0 מאכזב מול ונצואלה.

seperator

ברזיל - ונצואלה 0:0

אחרי שניצחה 0:3 את בוליביה במשחק הפתיחה, ברזיל פספסה הלילה הזדמנות להבטיח את העפלתה לרבע הגמר עם תיקו מאכזב מאוד מבחינתה מול יריבה די חלשה. טיטה קיבל בחזרה את ארתור שלא שיחק במשחק הראשון בגלל פציעה, אבל הסלסאו לא מצאו את הרשת או יותר נכון מצאו פעמיים אך שני שערים שלהם נפסלו אחרי צפייה חוזרת במערכת ה-VAR. בפעם הראשונה היה זה גבריאל ז'סוס חלוץ מנצ'סטר סיטי שכבש אך השער נפסל בגלל נבדל ובדקה ה-87 פיליפה קוטיניו, שנבחר לאיש המשחק, היה בטוח שהוא מנצח את המשחק הזה אך גם השער שלו נפסל בגלל נבדל.

ונצואלה מצידה מסיימת משחק שני רצוף ב-0:0 והיא עדיין בחיים בבית הזה לקראת מחזור הסיום. ברזיל עם 4 נקודות אחרי שני משחקים, בדיוק כמו לפרו אותה היא תפגוש במחזור האחרון. הפסד של הסלסאו במקביל לניצחון של ונצואלה על בוליביה יעיף אותה מהטורניר כבר בשלב הבתים.

שחקן נבחרת ברזיל דני אלבס. רויטרס
מבין את כובד האחריות. דני אלבס/רויטרס

בוליביה - פרו 3:1

ניצחון חשוב מאוד לפרואנים שהעלו את מאזנם ל-4 נקודות בשני מחזורים, בדיוק כמו לברזיל אותה הם יפגשו במחזור הסיום במשחק שבו תיקו עשוי להספיק לשתיהן כדי לעלות. בוליביה, שהובסה במחזור הפתיחה וקיוותה להישאר בחיים, עלתה ליתרון מפתיע מפנדל של מרסלו מרטין בדקה ה-28. אלא שפאולו גררו הוותיק והטוב השווה על סף המחצית אחרי שעבר את השוער וגלגל פנימה מזווית קשה. ג'פרסון פרפראן כוכב לוקומוטיב מוסקבה השלים את המהפך בדקה ה-55 בנגיחה עוצמתית אחרי בישול של גררו ועמוק בתוספת הזמן אדיסון פלורס השלים את הניצחון עם הקפצה מול השוער מול האין הגנה של בוליביה, שאיבדה סיכוי להעפיל ותנסה להיפרד מהטורניר עם נקודות ראשונות מול בוליביה במחזור הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully