וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ארדל: "נכנסתי לעולם הסמים מסקרנות, בכדורגל יש הרבה מלכודות"

חלוץ העבר שהרעיד רשתות בפורטוגל וטורקיה: "השתמשתי בסמים באופן קבוע במהלך הפגרות. אשתי הוציאה אותי מזה והיום אני נקי"

עריכה: מתן חדד

כוכב העבר הברזילאי, מריו ז'ארדל, סיפר במולדתו על כך שהשתמש בסמים בתדירות גבוהה במהלך הקריירה המפוארת שלו. ז'ארדל עשה את שמו באירופה תחילה בפורטוגל, שם כבש 130 שערים ב-125 משחקי ליגה במדי פורטו. הוא המשיך לגלאטסראיי ומשם לספורטינג ליסבון וגם במדיהן קרע רשתות. ההמשך היה פחות מוצלח ואחרי נדודים באנגליה, ארגנטינה, אוסטרליה ואפילו בולגריה, הוא פרש ב-2010.

"נכנסתי לעולם הסמים מתוך סקרנות, בזמן ששיחקתי באירופה", אמר חלוץ העבר שרשם 10 הופעות במדי נבחרת ברזיל, "הכרתי כמה אנשים שהציעו לי סמים והתחלתי להשתמש בהם על בסיב קבוע בזמן שהיו פגרות. לכדורגלנים יש הרבה כסף והם נתקלים בהרבה מלכודות. חברים מפוקפקים, פיתויים וגם סקרנות".

ז'ארדל הוסיף: "היום אני נקי מכל החומרים האלו ולאשתי היה חלק חשוב בזה. היא עמדה לצדי כל הזמן, הייתה באה איתי בכל פעם שהיו מזמינים אותי למסיבה. היו זמנים בהם הייתי מועד בקלות, בעיקר אחרי כוסית או שתיים. היום אני רוצה לשמש דוגמה טובה לילדים שלי ולעזור לצעירים להימנע מהטעויות שאני עשיתי".

ז'ארדל פנה לעולם הפוליטיקה וב-2014 הוא נבחר לפרלמנט הברזילאי, אבל פחות משנתיים לאחר מכן הודח מתפקידו אחרי הליך פלילי. מחקירה שארכה כמה חודשים, עלה שכדורגלן העבר היה מעורב בזיוף קולות ויתרה מכך, התגלה שברכב שלו נעשה שימוש בעסקת סמים גדולה.

מריו ז'ארדל במדי ספורטינג ליסבון. AP
חיים מלאי שערוריות. ז'ארדל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully