וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעורב בירי באורטיז יישאר כלוא שנה עד תחילת משפטו

מי שהוגדר כאיש הקשר והציג ליורה תמונה של המטרה, אותה קיבל מהאיש שהזמין את ניסיון החיסול, ימתין במעצר. במשטרה המקומית מבטיחים: מתקרבים למקור. הרופאים מספרים על הניתוח שהציל את חייו של כוכב העבר

דיוויד אורטיז בוסטון רד סוקס מול הקטור סאנצ'ס שיקגו וייט סוקס. Charles Rex Arbogast, AP
פציעות שהיו יכולות להרוג אותו. אורטיז/AP, Charles Rex Arbogast

חקירת הירי בכוכב העבר דייויד אורטיז, בעיר הולדתו סנטו דומינגו, בירת הרפובליקה הדומיניקנית, ממשיכה להסתעף ולהתקדם.

הלילה (בין שני לשלישי), שופט מקומי קבע כי אחד החשודים יבלה שנה שלמה בכלא בעודו ממתין לפתיחת משפטו. השימוע שנערך לחשוד היה סגור לציבור ופרטים ממנו לא שוחררו, אך מסמכי בית משפט שנחשפו על ידי סוכנות הידיעות AP הראו כי גבריאל אלכסנדר פרז ויסקאניו, שמואשם בכך שהיה איש הקשר בין מי שהזמין את ניסיון החיסול לבין אלה שקיבלו עליו קרוב ל-8,000 דולר, הוא זה שנשלח לשנת מעצר.

על פי המסמכים, אדם הכלוא בנסיבות אחרות פנה לפרז שבוע לפני הירי ושלח לו תמונה של המטרה, אותה פרז העביר ליורה. גם המעורבים האחרים במקרה ראו את התמונה, כאשר הם נפגשו עם פרז בתחנת דלק סמוכה למועדון, רגעים לפני שאורטיז נורה. לא ברור אם מי שהיה בתמונה אכן היה אורטיז.

בינתיים, הרשויות המקומיות ברפובליקה הדומיניקנית טוענות כי הן מתקרבות לאיש שהזמין את ניסיון החיסול וכי יש בידיהן את זהותו. "זו רק שאלה של זמן עד שנגיע אליו. הוא לא יראה את השמש במשך 40 שנה".

הרופאים שטיפלו באורטיז מיד לאחר הירי ולפני שהוא הוטס לבוסטון על ידי הרד סוקס סיפרו כי במהלך ניתוח החירום שביצעו, הם נאלצו להסיר את כיס המרה וחלק מהמעי. "היה שם הרבה דם", סיפר המנתח. "לא מספיק כדי להביא אותו למצב בעייתי ממש, גם בגלל הגודל והמשקל שלו, אבל כשפתחנו אותו, הבטן שלו הייתה מלאה בדם. אם הוא לא היה מגיע מיד לבית החולים, הפציעות, בייחוד זו שבכבד, היו יכולות להרוג אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully