וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום דרמה גדולה: ריאל מדריד עלתה ל-0:2 בסדרת הגמר מול ברצלונה

ריבאונד התקפה של רודי פרננדס ושלשה של ג'ייסי קארול סידרו לבלאנקוס 80:81. אנאדולו עלתה ל-2:3 מול פנרבחצ'ה

ג'ייסי קארול שחקן ריאל מדריד. GettyImages
איזו דרמה וכרגיל הוא היה שם כדי לקלוע את השלשה. ג'ייסי קארול/GettyImages

סדרות גמר הפלייאוף נמשכו גם היום (שני) בספרד ובטורקיה. אנאדולו אפס עלתה ל-2:3 מול פנרבחצ'ה בסדרה של הטוב משבעה משחקים, בעוד ריאל מדריד ביצעה קאמבק ענק ועלתה ל-0:2 בסדרה מול ברצלונה.

ריאל מדריד - ברצלונה 80:81

וואו איזו דרמה ענקית בבירת ספרד. ריאל מדריד הובילה פעמיים בסך הכול בכל המשחק, 27:29 לקראת סיום הרבע השני ו-80:81 על הבאזר הסופי וזה מה שקובע בסופו של דבר. ברצלונה הייתה ביתרון מבטיח עם 74:79 לקראת הסיום, אבל שלשה של אנתוני רנדולף במהלך ההתקפי לפני האחרון של ריאל בתוספת החטאת זריקת עונשין של ברצלונה השאירה את ריאל בפיגור 80:77 בלבד לפני המהלך האחרון. העבירה של בארסה בוצעה על יוי, שקלע את הראשונה מהקו, החטיא את השנייה ורודי פרננדס לקח את ריבאונד ההתקפה, מסר ליוי, שהמשיך את זה לעבר ג'ייסי קארול והוא עשה את מה שהוא יודע לעשות הכי טוב באירופה - קלע שלשה 1.7 שניות לסיום שסידרה לריאל 80:81. איזו דרמה ענקית והבלאנקוס ב-0:2 בסדרה. עכשיו הקבוצה של סבטיסלב פשיץ' תצטרך לנצח פעמיים בבית כדי לחזור למשחק חמישי במדריד.

קארול היה נהדר עם 25 נקודות, כולל 5 מ-7 לשלוש, יוי קלע 13 ו-וולטר טבארס תרם 11 נקודות ו-9 ריבאונדים אצל המנצחת. אצל ברצלונה תומא הרטל להט עם 30 נקודות, ויקטור קלאבר קלע 12 והוסיף 5 ריבאונדים וגם פייר אוריולה קלע 12, אבל זה לא הספיק.

שחקן אנאדולו אפס, אדריאן מורמן, מול שחקן מכבי תל אביב, ג'וני אובריאנט. דני מרון
מורמן סיפק הצגה/דני מרון

אנאדולו אפס - פנרבחצ'ה 76:86

הקבוצה של ארגין עתמאן הצליחה לשמור על הביתיות בסדרת הגמר המתישה והקשה מול הקבוצה עליה גברה גם בחצי גמר הפיינל פור ביורוליג. אנאדולו הובילה לאורך רוב שלבי המשחק והגיעה כבר ל-21 הפרש, אבל בסופו של דבר "הסתפקה" בעשר הפרש בלבד.

אדריאן מורמן הצרפתי הוביל את קלעי אנאדולו אפס עם 26 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים ב-39:48 דקות בהן שיחק. בריאנט דאנסטון תרם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים, קרונוסלב סימון תרם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים ושיין לארקין קלע 12, וסילי מיציץ' סיים עם 9 נקודות ו-9 אסיסטים. את פנרבחצ'ה הוביל קוסטאס סלוקאס עם 22 נקודות, בובי דיקסון קלע 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully