וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונדיאל נשים: חמש נבחרות עלו לשמינית הגמר, ניגריה בהמתנה

המארחת צרפת נותרה מושלמת אחרי 0:1 על הניגריות, שנותרו במקום השלישי בגלל ה-VAR ויחכו לתוצאות האחרות. גרמניה הביסה 0:4 את דרום אפריקה, ספרד וסין עלו יחד איתה

שחקניות נבחרת ניגריה מתלוננות בפני השופטת. רויטרס
התלונות ל-VAR. שחקניות ניגריה/רויטרס

שני בתים ראשונים הגיעו לסיומם הערב (שני) במונדיאל הנשים, כאשר צרפת ונורבגיה עלו לשמינית הגמר מבית א' וגרמניה, ספרד וסין העפילו יחד מבית ב'. שתי הראשונות מכל בית עולות אוטומטית, אבל אליהן מצטרפות גם ארבע משש הנבחרות עם הניקוד הכי גבוה במקום השלישי. כך סין הבטיחה את המשך דרכה בטורניר, בעוד ניגריה שסיימה שלישית בבית א' תצטרך להמתין לסגירת הבתים האחרים ולקוות שלא תיעקף על ידי שתי נבחרות.

שחקניות נבחרת נורבגיה חוגגות. רויטרס
ניצלו את שני הפנדלים. שחקניות נורבגיה חוגגות/רויטרס

צרפת המארחת עבדה קשה לפני שהשיגה ניצחון שלישי בטורניר - 0:1 על ניגריה. המאמנת קורין דיאקר ביצעה רוטציה בידיעה שהכרטיס לשלב הבא כבר מונח בכיס, ונאלצה להמתין 78 דקות עד שקיבלה את שער הניצחון באצטדיון בראן. ניגריה ידעה שנקודה תבטיח לה עלייה והחזיקה מעמד גם אחרי הרחקתה של אנגוזי אברה בדקה ה-75, כשוונדי רנאר החמיצה את הפנדל שניתן בעקבות העבירה. אלא ששלוש דקות לאחר מכן קיבלה צרפת עוד פנדל, ה-VAR שוב לא עזר והכעיס את הניגריות, והפעם רנאר כבר מצאה את הרשת.

נורבגיה קיבלה גם היא שני פנדלים, ידעה לנצל את שניהם ותפסה את המקום השני בזכות 1:2 על דרום קוריאה. קרולין האנסן (5, הפנדל הכי מוקדם בתולדות מונדיאל הנשים) ואיזבל הרלובסן (51) דייקו מהנקודה הלבנה עבור הסקנדינביות, יאו מין-ג'י (78) התכבדה בשער היחיד של הקוריאניות בטורניר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקניות נבחרת גרמניה מודות לקהל. רויטרס
עדיין ללא ספיגה. שחקניות נבחרת גרמניה מודות לקהל/רויטרס

גרמניה, אלופת העולם מ-2003 ו-2007, סיימה בראש בית ב', עם מאזן מושלם וללא ספיגה. אחרי שהסתפקו פעמיים ב-0:1 קטן, הגרמניות חגגו עם רביעייה לרשת דרום אפריקה, שלא הצליחה להשיג נקודה היסטורית ותחזור הביתה עם שער אחד לרפואה (בהפסד 3:1 לספרד). כבר במחצית השנייה כבשה גרמניה שלוש פעמים, כמו בכל חמשת משחקיה האחרונים גם יחד בגביע העולמי. מלאני לאופולץ קטעה בצורת אישית של 1,048 ימים עם נגיחה לרשת בדקה ה-14, שרה דבריץ ניצלה טעות מגוחכת של השוערת בדקה ה-29 ואלכסנדרה פופ נגחה את השלישי בדקה ה-40. לינה מגול חתמה בדקה ה-58, שוב באדיבות השוערת הדרום אפריקאית.

במקביל, ספרד וסין סיימו ב-0:0 ששירת את שתיהן. הספרדיות סיימו במקום השני בזכות הפרש שערים עדיף, הסיניות עלו למרות שכבשו שער אחד בלבד עד כה (וגם ספגו רק אחד). זה הספיק לארבע נקודות ולמקום בשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully