וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו הצעירות: גרמניה ניצחה 1:3 את דנמרק, אוסטריה-סרביה 0:2

צמד של ריכטר (28 ו-52), שגם בישל לוואלדשמידט (65) סידרו לנבחרת של קונץ שלוש נקודות. האוסטרים הרשימו מול סרביה

עריכה: מתן חדד

יורו הצעירות נמשך היום (שני) באיטליה עם משחקי בית ב'. בראשון הצליחה אוסטריה לנצח 0:2 את סרביה של לוקה יוביץ'. בהמשך גרמניה תשחק נגד דנמרק.

גרמניה - דנמרק 1:3

שטפן קונץ נאלץ להסתדר עם סגל שלא כולל שמות כמו לירוי סאנה, טימו ורנר, יוליאן בראנדט, קאי האברץ וסרג' גנאברי, אבל גם הסגל שיש לו הספיק כדי לנצח את דנמרק בלי יותר מדי בעיות ובתום משחק בו גילתה נבחרתו דומיננטיות מוחלטת. מרקו ריכטר, שכבש העונה שני צמדים בקבוצתו אוגסבורג, עשה את זה גם בנבחרת עם בעיטה מקצה הרחבה בדקה ה-28 (אחרי בישול של מקסי אגשטיין) ובתום מהלך אישי יפה בדקה ה-52. לוקה ואלדשמידט השלים בתום מתפרצת ואחרי בישול של ריכטר בדקה ה-65. רוברט סקוב צימק בפנדל בדקה ה-73. אוראל גרינפלד שפט את המשחק.

סרביה - אוסטריה 2:0

הסרבים הגיעו בסגל חזק, שכולל גם את ה-כוכב שלהם לוקה יוביץ', אבל גם כך לא יכלו לאוסטרים המוכשרים, שפתחו עם ניצחון מרשים. השער הראשון הגיע בדקה ה-37 אחרי שסשה הורבאט בעט ממצב מצוין לקורה, זה חזר אל האנס וולף ושחקן רד בול זלצבורג, שעובר הקיץ לר.ב. לייפציג, דחק מקרוב פנימה את ה-0:1. ווקאשין יובאנוביץ' ספג כרטיס אדום ישיר די מפוקפק בדקה ה-75 אחרי בדיקה של השופט ב-VAR ואז הגיע גם השער השני של אוסטריה. בדקה ה-78 הורבאט ספק בעט כדור חופשי, ספק ניסה למסור לאזור מסוכן, כך או אחרת זה עבר את כל ההגנה והלך פנימה, 0:2.

מרקו ריכטר שחקן נבחרת גרמניה הצעירה. GettyImages
ריכטר חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully