וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: צ'ילה פתחה עם 0:4 קליל על יפן

פולגאר (41), סאנצ'ס (82) וצמד של ורגאס (54, 83) סידרו לאלופה המכהנת ניצחון נינוח על הרכב הטלאים של היריבה האסייתית בבית ג'

עריכה: מתן חדד

בווידאו: פול פוגבה מדבר על עתידו

המחזור הראשון של שלב הבתים בקופה אמריקה ננעל הלילה (בין שני לשלישי) עם ניצחון 0:4 קליל של אלופת שני הטורנירים האחרונים צ'ילה על יפן החלשה. כעת ניצבת צ'ילה בראשות בית ג' בצוותא עם אורוגוואי, שהביסה אף היא 0:4 את אקוודור בליל אמש.

אדוארדו ורגאס, נבחרת צ'ילה חוגג. רויטרס
צמד מצוין. ורגאס/רויטרס

צ'ילה - יפן 0:4

למרות שהוכתרה כאלופת דרום אמריקה בשני הטורנירים הקודמים, צ'ילה הגיעה לברזיל כשהיא רחוקה מלהיחשב פייבוריטית, אחרי ניסיון כושל להעפיל למונדיאל ועם כוכב דועך בדמותו של אלכסיס סאנצ'ס. ובכן, לפחות הלילה הוסרו חלק מסימני השאלה. הרכב הטלאים של יפן, שמורכב ברובו משחקני הנבחרת האולימפית המתכוננת לטורניר אותו תארח בשנה הבאה, לא באמת הציב אתגרים ללה רוחה.

היפנים שרדו 41 דקות ללא ספיגה, אבל התפרקו אחרי השער הראשון, אותו כבש בנגיחה אריק פולגאר מבישול של צ'ארלס אראנגיס. המחצית השנייה כבר היתה בליץ של ממש: בעיטה של אדוארדו ורגאס בדקה ה-54 הוסטה על ידי שחקן יפני ומצאה את הרשת, ולאחר מכן גם אלכסיס סאנצ'ס הסיר חלודה, תחילה עם שער משלו בדקה ה-82 (מבישול נוסף של אראנגיס) ובהמשך עם בישול לשני של ורגאס (83).

לה רוחה סופרת שלושה ניצחונות רצופים במשחק הפתיחה בקופה, ומקווה שהניצחון הנינוח יהיה סימן לבאות. גם המשחק הבא מול אקוואדור אמור להיות נוח יחסית, ובמחזור הנעילה של בית ג' תפגוש צ'ילה את אורוגוואי ככל הנראה בקרב ישיר על ראשות הבית.

אלכסיס סאנצ'ס, נבחרת צ'ילה חוגג. AP
אפילו הוא פתח ברגל ימין. אלכסיס סאנצ'ס/AP
שחקני נבחרת יפן מאוכזבים. רויטרס
לא כוחות. שחקני יפן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully