וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלת הליגה האירופית: מכבי חיפה רוצה להימנע מדברצן, הפועל באר שבע מקראיובה

התבצע החיתוך לקראת הגרלת סיבוב המוקדמות הראשון, בו שתי הישראליות תהיינה מדורגות. הירוקים לא יהיו מדורגים בסיבוב השני, בו עשויים להיתקל ברומא. האפשרויות והתאריכים

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הגרלת לוח משחקי ליגת העל

עוד לפני ששמכבי תל אביב תוגרל במוקדמות ליגת האלופות, יגיע מחר (שלישי, 16:30) תורן של מכבי חיפה והפועל באר שבע במוקדמות הליגה האירופית. שתי הקבוצות שסיימו במקומות השני והשלישי בליגת העל, בהתאמה, תדענה מחר מי תהיינה היריבות שלהן גם בסיבוב הראשון וגם בסיבוב השני. בסיבוב הראשון שתיהן בצד של המדורגות, אבל בסיבוב השני מכבי חיפה כבר לא תהיה מדורגת וצפויה להגרלה קשה יותר. מחזיקת הגביע בני יהודה מתחילה בסיבוב השלישי ולכן תצטרף רק בהגרלה הבאה, בעוד כחודש.

כאמור, בסיבוב הראשון שיתחיל ב-11 ביולי, שתי הישראליות מדורגות ולכן יקבלו יריבות עם ניקוד נמוך מ-3.250. החיתוך התבצע כבר הערב ומכבי חיפה צריכה לקוות לא לקבל את דברצן ההונגרית. פרט לכך היא תוכל לפגוש את מילסאמי המולדבית, מורה הסלובנית, בנאנטס הארמנית ואת ז'ונס אש מלוקסמבורג.

הפועל באר שבע צריכה להיזהר בעיקר מאוניברסיטטאה קראיובה הרומנית, כשיתר האפשריות הן בלזאן ממלטה, לאצ'י האלבנית, שקופי ממקדוניה, פטרוקוב ממולדובה ונארבה טראנס מאסטוניה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. יוסי ציפקיס
לפחות נומה קאליו לא ברשימה. שחקני מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

בסיבוב השני, שבאופן תמוה למדי יוגרל רק למחרת (רביעי, 15:00), הפועל באר שבע (12.000 נקודות דירוג) תוכל לקבל יריבות דומות לאלה של הסיבוב הראשון ותצטרך להיזהר מלכיה גדנסק הפולנית שאצלה גם ייערך הגמר, ויטורול הרומנית של גאורגה חאג'י וא.א.ל לימסול הקפריסאית שעלו אוטומטית לסיבוב זה. בנוסף, יש את האתגר הסקנדינבי (האקן השבדית, בראן הנורבגית) שתמיד מסובך עבור הקבוצות הישראליות וגם קייראט הקזחית היא יריבה קשה.

מכבי חיפה (3.725 נקודות דירוג) תוכל לקבל הגרלה אטרקטיבית אם תעבור את הסיבוב הראשון. הקבוצה הבכירה בסיבוב זה היא רומא, ופרט אליה נמצאות גם איינטרכט פרנקפורט (עדיין עם טאלב טואטחה?), אספניול, וולבס, שטרסבורג, אלקמאר וריינג'רס. מפגש נוח יותר יהיה עם ז'לגיריס הליטאית, ספרטק טרנבה הסלובקית, פהרבאר ההונגרית או כמובן במקרה שקבוצה נחותה יותר תפתיע את אחת הפייבוריטיות ותעלה על חשבונה. גם כאן יתבצע צמצום לקראת ההגרלה.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר עם אליניב ברדה, גיא צרפתי. דני מרון
הקבוצה שלו צפויה להיות מדורגת גם בסיבוב השלישי, אם תגיע אליו. ברק בכר עם עוזריו גיא צרפתי ואליניב ברדה/דני מרון

התאריכים של הליגה האירופית

משחקי סיבוב המוקדמות הראשון: 11 ביולי, הגומלין ב-18 ביולי

הגרלת סיבוב המוקדמות השני: 19 ביוני
המשחקים: 25 ביולי, הגומלין ב-1 באוגוסט

הגרלת סיבוב המוקדמות השלישי: 22 ביולי
המשחקים: 8 באוגוסט, הגומלין ב-15 באוגוסט

הגרלת שלב הפלייאוף: 5 באוגוסט
המשחקים: 22 באוגוסט, הגומלין ב-29 באוגוסט

הגרלת שלב הבתים: 30 באוגוסט
פתיחת שלב הבתים: 19 בספטמבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully