וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.6: אתלטיקו מדריד הפעילה את סעיף השחרור של ז'ואאו פליקס

"המעבר בלתי נמנע": הקולצ'ונרוס ישלמו לבנפיקה 120 מיליון יורו ויהפכו את הכוכב בן ה-19 לרכש היקר בתולדותיהם. ריאל תנסה להחתים את פוגבה תוך שבועיים

עריכה: מתן חדד

בווידאו: פול פוגבה על האפשרות שיעזוב את מנצ'סטר יונייטד

העברות

* באייר לברקוזן רכשה את דיילי סינקגראבן מאייאקס תמורת 5 מיליון יורו. המגן השמאלי ההולנדי בן ה-23 חתם אצל מאמנו לשעבר באייאקס, פטר בוס, עד 2023.

* הלסינגבורג השבדית, שפתחה את העונה רע מאוד ונמצאת מתחת לקו האדום, מינתה למאמנה את אגדת העבר שלה ושל נבחרת שבדיה הנריק לארסון (47). לארסון חוזר לקדנצייה שנייה כמאמן הקבוצה, והוא ינסה הפעם להצליח יותר מהקדנציה הקודמת שהסתיימה ב-2016 עם ירידה לליגת המשנה.

* לודוגורץ הבולגרית החתימה את המגן הימני הצרפתי ג'ורדן איקוקו (25) שנרכש מגנגאן במיליון יורו. סביר להניח שבעקבות הגעתו, אלופת בולגריה כבר לא תחתים את מגן מכבי תל אביב, אלי דסה, בו התעניינה בשבועות האחרונים.

* רוברט אנדריך הגרמני בן ה-24 עבר מהיידנהיים לאוניון ברלין.

* שוער שטוטגרט רון רוברט צילר עבר להאנובר וחתם שם לארבע עונות. הוא ינסה לחזור עם הקבוצה לבונדסליגה.

שמועות

* על פי "מארקה", אתלטיקו מדריד הפעילה את סעיף השחרור של ז'ואאו פליקס, וכעת המעבר של הכוכב הפורטוגלי הצעיר מבנפיקה הוא בלתי נמנע. הסעיף של הכישרון בן ה-19 עומד על 120 מיליון יורו, כך שהוא יהפוך לשחקן היקר בתולדות הקולצ'ונרוס אחרי שהשיא הקודם נקבע בקיץ שעבר על תומא למאר (72 מיליון). פליקס מיועד להחליף את אנטואן גריזמן שיעבור לברצלונה או פריס סן ז'רמן.

* ב"סקיי" מדווחים שצ'לסי דחתה הצעות מברצלונה ואתלטיקו מדריד על וויליאן. שתי הספרדיות הציעו כ-40 מיליון יורו תמורת הברזילאי.

* בספרד מדווחים שפריס סן ז'רמן מוכנה לשלם 40 מיליון יורו לסביליה עבור וויסאם בן ידר, החלוץ הצרפתי הבינלאומי.

* על פי "מארקה", ריאל מדריד רוצה להחתים את פול פוגבה עד ה-1 ביולי - אז שחקני מנצ'סטר יונייטד יחלו בהכנות לעונה הבאה, ובכך להעניק לו עוד קצת מנוחה לקראת העונה הבאה. התכנית של הבלאנקוס היא לראות את כוכב נבחרת צרפת במחנה האימונים שלהם, שייצא לדרך ב-8 ביולי.

* עם זאת, על פי "סקיי ספורטס", השדים האדומים מתכננים להשאירו במועדון גם בעונה הבאה: "אולה גונאר סולשיאר רואה בו חלק חשוב מעונתו המלאה הראשונה כמאמן ראשי". לפי "דיילי מייל", "יונייטד לא תמכור אותו אלא אם תקבל הצעה אסטרונומית".

* אינטר, מילאן ונאפולי מנהלות מאבק על קשר פולהאם ז'אן-מיקל סרי. הקוטרג'רס יהיו מוכנים למכור אותו תמורת כמחצית הסכום ששילמו עליו, על פי דיווחים - כ-15 מיליון יורו.

* על פי "לאקיפ", ארסנל מתקרבת לצירופו של שחקן ההגנה בן ה-18 של סנט אטיין וויליאם סאליבה.

* ליון החלה בשיחות עם המגן הברזילאי פיליפה לואיס שסיים את חוזהו באתלטיקו מדריד.

* אנטוניו קונטה עשוי לנסות ולצרף לאינטר את גארי קייהיל, אותו אימן בצ'לסי.

* ה"דיילי סטאר" מדווח שמנצ'סטר יונייטד עבדה בשבועות האחרונים קשה על האפשרות להחתים את אנטואן גריזמן, אבל ירדה מחלוצה של אתלטיקו מדריד אחרי שהבינה שהצרפתי מעוניין לשחק עם ליאונל מסי בברצלונה.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. קובי אליהו
אמר לא ליונייטד. אנטואן גריזמן/קובי אליהו

* העברתו של מורגן סאנסון לווסטהאם קרובה להשלמה. מארסיי תקבל על הקשר שלה סכום הנע בין 35 ל-40 מיליון יורו.

* באיטליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת לכלול בעסקת רומלו לוקאקו לאינטר את מאורו איקרדי, שעשוי לבצע את הדרך ההפוכה לאנגליה. כזכור, באינטר מעוניינים למכור את הכוכב ולא רוצים שהוא יישאר בקבוצה בעונה הבאה.

* בספרד מדווחים שברצלונה קיבלה מספר הצעות על ארתורו וידאל, כולל הצעת ענק אחת מקבוצה סינית שמוכנה להציע לו שכר גבוה במיוחד.

* תשאיר את הכוכבים? "סאן ספורט" טוען שארסנל תציע לפייר אמריק אובמיאנג ולאלכסנדר לקזאט חוזים ארוכי טווח עם משכורת של 200 אלף ליש"ט בשבוע על מנת להשאירם בקבוצה.

* ה"דיילי מייל" מדווח שהעיכוב היחיד בעסקת רודרי למנצ'סטר סיטי הוא השחקן עצמו, שעדיין לא החליט אם הוא רוצה לעבור לאנגליה.

* סימון מיניולה צפוי לעזוב את ליברפול ועל פי ה"דיילי סטאר", יורגן קלופ סימן את אלכס מקארת'י מסאות'המפטון כשוער שני לאליסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully