וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה בפולין ופספסה העפלה ליורו בגלל הפרש שערים

הנבחרת נוצחה בפולין 26:23 אחרי שאיבדה את היתרון בדקות הסיום, והחמיצה את העלייה לאליפות אירופה בגלל התוצאות במשחקים המקבילים. הנחמה: יש עתיד

יובל גררה, נבחרת ישראל בכדוריד מול פולין. איגוד הכדוריד. צילום:  צילום - Jan Korczak-Mleczko - EHF, אתר רשמי
לפחות יש עתיד. גררה נעצר/אתר רשמי, איגוד הכדוריד. צילום: צילום - Jan Korczak-Mleczko - EHF

נבחרת ישראל לא עולה ליורו, גם בכדוריד. נבחרת הכדוריד נוצחה הערב (ראשון) בפולין 26:23 מול הנבחרת המקומית במחזור הסיום של מוקדמות אליפות אירופה, והחמיצה את העלייה ליורו 2020 בגלל הפרש שערים.

נבחרת ישראל הייתה זקוקה לנקודה ב'אורלן ארנה' שבפלוק כדי לסיים במקום השני בבית, מה שהיה מבטיח לה את העלייה. עד לדקות האחרונות היא הייתה קרובה לעמוד במשימה, אחרי שהוליכה במהלך המחצית הראשונה בשלושה שערי יתרון, וגם במהלך המחצית השנייה בשניים, אבל גם מהעבר השני הייתה נבחרת מעוטרת ובעלת מסורת שהייתה חייבת לנצח, ובסיומו פולין הצליחה לעלות, בעוד ישראל שוב נותרה בחוץ.

ההפסד בפולין דירדר את נבחרת ישראל למקום השלישי בבית, ושם החלו החישובים והתקוות, אבל הניצחונות של נבחרת הולנד מול לטביה (21:25) ושל נבחרת סרביה על שוייץ (31:32) טרפו את הקלפים. הנבחרת שהייתה ערב המחזור ממוקמת ברביעייה המובילה ליורו, מהמקום השלישי, מצאה את עצמה בחוץ בגלל יחס שערים נחות ביחס להולנד.

בכך נחתם קמפיין מוקדמות היורו, שבו נבחרת ישראל הצליחה להיות בתמונת העלייה עד לרגע האחרון, למרות שיבוץ קשה בבית 1 מול יריבות חזקות כמו גרמניה ופולין.

נקודת האור היא שנבחרת ישראל הציגה במהלך הקמפיין את הסגל הצעיר ביותר בתולדותיה - 24 בלבד, כך שיש סיבה לאופטימיות לקראת העתיד.

לדירוג הסופי של הבתים
לידיעה המלאה באיגוד הכדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully