וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו עד גיל 21: איטליה פתחה עם קאמבק ו-1:3 מרשים על ספרד

אליפות אירופה לנבחרות צעירות נפתחה עם ניצחון גדול של המארחת איטליה, קייזה כבש צמד שמחק פיגור מוקדם. פולין הפתיעה את בלגיה וניצחה 2:3 במשחק הפתיחה

עריכה: מתן חדד

בווידאו: פול פוגבה על האפשרות שיעזוב את מנצ'סטר יונייטד

אליפות אירופה עד גיל 21 שנערכת השנה באיטליה ובסן מרינו יצאה היום (ראשון) לדרך עם תוצאה מפתיעה במשחק הפתיחה, בו פולין ניצחה 2:3 את בלגיה. במשחק המרכזי של הערב במסגרת בית א' המארחת איטליה גברה 1:3 על סגנית האליפות האחרונה, ספרד. מדובר גם בשחזור הגמר שנערך בשנת 2013 בישראל, בו ספרד זכתה בטורניר אחרי שניצחה 2:4 את האיטלקים בטדי.

פולין - בלגיה 2:3

הבלגים הגיעו כפייבוריטים להתמודדות, וזה התחיל טוב מבחינתם: בדקה ה-16 חלוצה של טולוז ארון ליה איסקה העלה אותם ל-0:1. הפולנים איזנו כעבור עשר דקות עם שער של סימון זורקובסקי, ובדקה ה-52 בלם ארסנל שהשואל לצ'רלטון בעונה הקודמת, כריסטיאן ביאליק, הגיע לכדור קרן ונגח פנימה בעוצמתיות כדי לקבוע מהפך מפתיע - 1:2 לפולין. הבלגים ניסו להשוות, אבל אז הגיע סבסטיאן סזימנסקי שהימם אותם כדי לקבוע 1:3 גדול בדקה ה-79. המגן דיון קולס עוד צימק בדקה ה-84, אבל זה לא הספיק עבור השדים האדומים שרשמו הפסד מפתיע.

פדריקו קייזה, נבחרת איטליה הצעירה. GettyImages
איזה מהפך. קייזה חוגג/GettyImages

איטליה - ספרד 1:3

איטליה פתחה היום בצורה מרשימה את האליפות כשחזרה מפיגור וגברה 1:3 על ספרד. האיטלקים נקלעו לפיגור מוקדם משער מצוין של דני סבאיוס (8), שבעט בעיטה נפלאה מחוץ לרחבה, אבל הנבחרת המארחת הראתה אופי ונחישות - ולא מעט איכות - עם מחצית שנייה נהדרת. האיטלקים הפסידו בשני המפגשים האחרונים שלהם מול ספרד הצעירה, כולל בגמר ב-2013 בישראל, אבל הפעם האיטלקים ידעו לחזור היטב, בעיקר בזכות פדריקו קייזה שכבש צמד.

בדקה ה-36 קייזה השווה עם בעיטה מזווית קשה (וניצל שגיאה של השוער), בדקה ה-64 השלים את המהפך, ובדקה ה-82 היה לורנצו פלגריני שכבש את השלישי בפנדל אחרי החלטת VAR. המשחק נערך לעיני אצטדיון מפוצץ בבולוניה.

ניקולו בארלה, נבחרת איטליה הצעירה, מעל דני סבאיוס, נברת ספרד הצעירה. GettyImages
הרבה מעליהם. איטליה מול ספרד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully