וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל כרמי לקראת משחקי אירופה: "המטרה היא לחזור עם שלוש מדליות"

16.6.2019 / 20:42

32 ספורטאים ייצאו למינסק ויתחרו בעשרה ענפים. יו"ר הוועד האולימפי הוסיף: "ברגע שהג'ודו ויתר על השתתפות של כמה מהנציגים שלו אז הורדנו את הציפיות שלנו, כמובן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
יו"ר הוועד האולימפי יגאל כרמי, יעל ארד, שגריר בלארוס בישראל ולדימיר סקוורטסוב. יוסי ציפקיס
יגאל כרמי עם יעל ארד ושגריר בלארוס בישראל, ולדימיר סקוורטסוב/יוסי ציפקיס

הוועד האולימפי ערך הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים לקראת יציאת המשלחת הישראלית למשחקי אירופה במינסק בסוף השבוע. 32 ספורטאים ייצאו להתחרות בעשרה ענפים. שגריר בלארוס בישראל, ולדימיר סקוורטסוב, אמר לקראת פתיחת המשחקים : "אנחנו מאוד שמחים לארח את משחקי אירופה השניים. כל המתקנים בבלארוס מוכנים לקבל את הספורטאים והאוהדים. אנחנו מצפים לאירוע הזה ומקווים להצלחה גם של הנבחרת הישראלית למשחקים הללו, איתה יש לנו קשרים היסטוריים עמוקים".

יו"ר הוועד האולימפי בישראל, יגאל כרמי, הוריד קצת מהציפיות בעקבות הפחתת כמות הג'ודאים הבכירים. "מבחינתנו, המטרות שלנו הן לחזור עם שלוש מדליות ולהופיע בחמישה עד שבעה גמרים", אמר כרמי. "ברגע שהג'ודו ויתר על השתתפות של כמה מהנציגים שלו אז הורדנו את הציפיות שלנו כמובן. אני לא מאוכזב מההחלטה של ענף הג'ודו, זו החלטה מקצועית עניינית ואני מכבד אותה. התחרויות בזירה האירופאית מאוד חשובות לנו, גם כי זו הכנה ראויה למה שיהיה באולימפיאדת טוקיו. אנחנו מאוד מתרגשים לקראת התחרויות הללו".

פלייר הוועד האולימפי מתכונן למשחקי אירופה: מתעמל ישראלי אנדריי מדבדב, שחקן בדמינטון מישה זילברמן. יוסי ציפקיס
מישה זילברמן עם אנדריי מדבדב/יוסי ציפקיס

שחקן הבדמינטון האולימפי מישה זילברמן, שיישא את דגל ישראל בטקס הפתיחה, הוסיף: "זה הולך להיות אחד מהרגעים המיוחדים בכל הקריירה שלי. במינסק אתחרה למעשה באליפות אירופה שתהיה כחלק ממשחקי אירופה, כך שכל האתלטים הטובים אמורים להיות שם ולכן חשוב לי להתחרות בבלארוס ולהשיג תוצאה טובה. אעשה את המקסימום שלי. אם אעשה תוצאה טובה במינסק, אפשר לומר שאני אהיה ב-90 אחוז בטוקיו 2020 כי התחרות הזו משפיעה על הדירוג האולימפי. היא אחת משלוש החשובות ביותר בענף שלי".

המתעמל אנדריי מדבדב הוסיף: "זה כבוד גדול להיות חלק מאירוע כזה. זה אירוע גדול עבורי וגם עבור התנועה האולימפית. אני מאוד מתרגש להיות שם כי זו הזדמנות טובה עבורי להרגיש מה זה כפר אולימפי ואיך המשחקים האולימפיים הולכים להיראות, בזמן שאני מנסה להגיע לטוקיו בעתיד. זו תחרות שיכולה לבנות אותי להמשך, הטופ של הספורטאים באירופה יהיו שם וזה יהיה מאוד מאתגר ומעניין. אני מרגיש מצויין. אם אעשה את מה שאני צריך לעשות, אני מאמין שאגיע לפודיום. מדליה תהיה משמעותית עבורי כי היא תקדם אותי הלאה. מבחינתי, המשחקים האולימפיים בטוקיו הם מטרת חיי ומשחקי אירופה זו עוד תחנה בדרך".

לינוי אשרם מתעמלת אמנותית עם המאמנות שלה ילנה קופילנקו, איילת זוסמן. יוסי ציפקיס
לינוי אשרם עם המאמנות שלה איילת זוסמן וילנה קופילנקו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully