וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: בראד גרינברג ממשיך לעונה שלישית

16.6.2019 / 15:13

המאמן האמריקאי שהוביל את הקבוצה מהעיר הדרומית בשנתיים האחרונות בחר להמשיך בקבוצה לעונה נוספת ביחד עם עוזרו דני גוט. ליס שושי עזב לוירצבורג, פול סטול עשוי להמשיך לעונה שנייה

ONE

פאזל המאמנים בליגת העל ממשיך להסגר. מכבי אשדוד הודיעה היום (ראשון) כי בראד גרינברג ימשיך לעונה שלישית במועדון ביחד עם עוזרו דני גוט. בחוזהו של גרינברג הייתה אופציית יציאה עד ארבעה שבועות מסיום העונה, והוא הודיע לראשי המועדון כי לא ישתמש בה ויפתח את העונה הבאה.

גרינברג בן ה-55 הגיע לישראל אחרי שלפני כן אימן את אוניברסיטת רדפורד מה-NCAA, ובליגות השונות בדרום אמריקה. בקיץ 2012 הגיע למכבי חיפה והוביל אותה לאליפות היסטורית. בקיץ שלאחר מכן המשיך להפועל ירושלים ואחרי עונה בה הגיע לרבע גמר היורוקאפ המשיך לטורקיה.

בטורקיה אימן גרינברג את אולין אדרנה לתקופה קצרה, ואחרי כמה חודשים בסראטוב הרוסית שב לאסקיהיר אותה אימן בליגה הראשונה והשנייה. בקיץ 2017 חתם במכבי אשדוד, ובמקביל מונה למאמן נבחרת קוסובו. הוא הוביל את אשדוד בעונתו הראשונה למקום הרביעי בטבלה, הישג השיא של המועדון בליגה הסדירה.

באשדוד יחלו בימים הקרובים לעבוד על בניית הסגל כשכבר הסנטר הקוסוברי ליס שושי, אחד התגליות הגדולות של גרינברג, עזב וחתם בוירצבורג הגרמנית. פול סטול עשוי להשאר לעונה שנייה במועדון.

בראד גרינברג מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
אשדוד זה בית. גרינברג/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully