וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מונה למאמן עירוני נהריה: "עיר נהדרת וצמאה לכדורסל"

מאמן הפועל תל אביב בשנתיים האחרונות עובר צפונה וחתם במדי הסגולים שם יחליף את אריק אלפסי. היו"ר ניסים אלפסי: "החלטנו לכוון גבוה בליגה. אנחנו מאמינים מאוד בדני פרנקו, נעמיד לרשותו את כל הכלים והתנאים הדרושים"

one

עירוני נהריה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של דני פרנקו לעונה הבאה. פרנקו מחליף בתפקיד את אריק אלפסי שהוביל את הקבוצה להשארות בליגה, וחותם בעין שרה אחרי שנתיים בהם אימן את הפועל תל אביב.

"אני מודה ומברך את המאמן היוצא, אריק אלפסי, על תרומתו הגדולה, והצלחתו בהשארת הקבוצה בליגת העל. אני מאחל לו הצלחה בקבוצתו החדשה", אמר היו"ר ניסים אלפסי בהודעה לעיתונות מטעם הסגולים, "בעונה הקרובה עלינו לטובה, החלטנו לכוון גבוה בליגה. אנחנו מאמינים מאוד ביכולותיו של המאמן דני פרנקו, ונעמיד לרשותו את כל הכלים והתנאים הדרושים בכדי להצליח. כמו כן אני שמח ומברך על כך, שראש העיר הנבחר מר רונן מרלי, תומך בקבוצה ובמועדון בכל כוחותיו ומאודו, ורתם את הסגנים וחברי מועצת העיר לתמוך בקבוצה באופן גורף".

פרנקו אמר: "אני שמח ונרגש לקראת שיתוף הפעולה ועבודת הצוות שצפויה לנו. אני אוהב את תחושת ההתחלה החדשה ואת האתגר של לבנות יחד קבוצה בעיר נהדרת, המחזיקה באולם נהדר, אוהבת וצמאה לכדורסל. עם קהל חם אוהב שמלווה את הקבוצה בכל הרגעים".

פרנקו (45) החל את הקריירה כמאמן ראשי בעירוני רמת גן בליגה הלאומית והעלה אותה לליגת העל. את הפריצה עשה בהפועל עפולה בעונת 2006/7 בליגת העל והמשיך בעונה לאחר מכן לתקופה קצרה בהפועל גליל עליון. בקיץ 2008 הגיע להפועל חולון וזכה עם הקבוצה בגביע המדינה. אחרי שנה בה ישב בחוץ חזר לחולון שנקלעה לקשיים כלכליים ובתום אותה עונה עבר לשנתיים בברק נתניה.

בקיץ 2013 הגיע למכבי חיפה, אחרי הזכייה של הקבוצה באליפות והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף. ההצלחה בחיפה הובילה אותו לחוזה בהפועל ירושלים עמה זכה באליפות בעונת 2014/15 והגיע לגמר הפיינל פור בעונה לאחר מכן. אחרי עונה אחת מחוץ לקווים חזר לאמן בעונת 2017/18 את הפועל תל אביב והגיע עם הקבוצה לפיינל פור בעונתו הראשונה.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
אולי בצפון הוא יצליח יותר. פרנקו/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully