וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת משחק של בייב רות' נמכרה בסכום הגבוה אי פעם

חולצה שלבש הכוכב האגדי של היאנקיז בין 1928 ל-1930 נקנתה במהלך מכירה פומבית ביאנקיז סטדיום בניו יורק תמורת 5.64 מיליון דולר

חולצת משחק של בייב רות'. צילום מסך
החולצה/צילום מסך

בייב רות', מי שנחשב בעיני רבים עד היום לשחקן הבייסבול הגדול בכל הזמנים, כבר לא איתנו למעלה מ-70 שנה. זה לא מפריע לו, או למורשת שלו, להמשיך ולנפץ שיאים.

במכירה פומבית שנערכה ביום שבת ביאנקי סטדיום בניו יורק, חולצת משחק אותה לבש בין השנים 1928 ל-1930 הכוכב הכי גדול של ניו יורק יאנקיז, נמכרה בלא פחות מ-5.64 מיליון דולר והפכה בכך לפריט הספורט היקר ביותר אי פעם. גם השיא הקודם היה שייך לחולצת משחק של רות', מ-1920, שנמכה אז ב-4.4 מיליון דולר.

בינתיים, היאנקיז עצמם ממשיכים להוביל את ה-AL מזרח, אך עושים זאת בקושי רב ובשוויון עם טמפה ביי, אחרי שרשמו שלושה הפסדים ברציפות והגיעו למאזן של 27:41. האלופה בוסטון עדיין מתקשה, אבל ניצחה פעמיים בקלות ביומיים האחרונים את בולטימור האיומה והיא רחוקה כעת "רק" חמישה משחקים מפסגת הבית.

ב-AL מרכז, העונה המשוגעת של מינסוטה נמשכת והטווינס מפרקים את הבית, כולל את קליבלנד שנראתה פייבוריטית ומחזיקים במאזן 22:46 וביתרון של לא פחות מ-11 משחקים על פני האינדיאנס. גם במערב יש פער גדול, כאשר יוסטון (23:48, המאזן הטוב במייג'ורס, חצי משחק מעל מינסוטה) בפלוס של עשרה משחקים על פני טקסס.

ב-NL, אטלנטה הרותחת ניצחה שמונה משחקים ברציפות, מה שסידר לה מאזן 29:41 ויתרון של 2.5 משחקים על פילדלפיה בבית המזרח. במרכז יש קרב עיקש בין מילווקי (31:39) לשיקגו קאבס (31:38) וגם סנט לואיס (33:35) חזק בתמונה. במערב, הדודג'רס מטיילים עם 23:47 (מקום ראשון בחטיבה) ויתרון עשרה משחקים על אריזונה.

  • עוד באותו נושא:
  • בייב רות'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully