וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל בית הלחמי מונה למאמן הפועל תל אביב וחתם לשנתיים

16.6.2019 / 10:37

עידן חדש בדרייב אין: מאמן גלבוע/גליל בארבע העונות האחרונות יחליף בתפקיד את דני פרנקו ויהיה אמון על בניית הסגל מחדש

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של הפועל תל אביב מהעונה החולפת

הפועל תל אביב מינתה (ראשון) את אריאל בית הלחמי למאמנה. בית הלחמי בן ה-53, שאימן בעונה החולפת ולמעשה מאז 2015 את גלבוע/גליל, חתם לשנתיים באמצעות מייצגו עו"ד אבי נמרודי ויחליף בתפקיד את דני פרנקו, שסיים את תפקידו אחרי הסוויפ מול מכבי תל אביב בסדרת רבע הגמר.

"אני שמח מאוד ונרגש להצטרף למועדון הכדורסל הפועל תל אביב. לא צריך להכביר מילים על העוצמה והמסורת של המועדון והחשיבות שלו לכדורסל הישראלי", אמר בית הלחמי. "יש מעט מאוד קבוצות שהיו גורמות לי לעזוב את הבית החם שהיה לי בארבע וחצי השנים האחרונות בגלבוע, והפועל תל אביב היא ללא ספק אחת מהן".

היו"ר רמי כהן הוסיף: "אני שמח שהגענו לסיכום עם אריאל. יש בינינו כימיה טובה והבנה ואנחנו מוכנים לאתגרים שעומדים בפנינו. אנו מקווים שאריאל יבנה קבוצה טובה, שמחה ואנרגטית כמו שהוא יודע ושנדע ליהנות ולהגיע להישגים ביחד".

בית הלחמי, שמאמן במקביל גם את נבחרת העתודה והצליח לזכות איתה בשנה שעברה במדליית הזהב באליפות אירופה, החל את קריירת האימון שלו ב-1999 במכבי גבעת שמואל. אחרי ארבע שנים בתפקיד הוא עבר לאליצור אשקלון, שם אימן שלוש שנים. ב-2006 מונה למאמן עירוני נהריה, שם אימן עונה וחצי עד שפוטר והוחלף על ידי רוני בוסאני.

ב-2008 חתם בבני השרון אחרי שמשה ויינקרנץ פתח את העונה ועזב אחרי שלושה מחזורים. ב-2008/9 אימן גם את נבחרת העתודה. עונה לאחר מכן הוא חזר לאשקלון ואימן אותה עונה וחצי לפני ששוב חזר לתקופה קצרה בבני השרון. ב-2013 שוב אימן את אשקלון וב-2015 מונה למאמן גלבוע/גליל. בית הלחמי קיבל את הקבוצה במצב רע מאוד ולא הצליח להשאיר אותה בליגה, אך כן הצליח להחזיר אותה לליגת העל אחרי עונה אחת עם 2:3 בסדרת הגמר מול אליצור קרית אתא. מאז אימן בקבוצה. בנוסף, שימש בית הלחמי גם כעוזרו של צביקה שרף בנבחרת והיה שותף לקמפיין יורובאסקט 2005 בסרביה.

שני שחקנים מחזיקים בחוזים לעונה הבאה בהפועל תל אביב - תומר גינת, לו אופציית יציאה לאירופה בלבד עד אמצע חודש יולי, וים מדר הצעיר, שמשחק תחת בית הלחמי בנבחרת העתודה.

אריאל בית הלחמי מאמן גלבוע/גליל. לילך וייס רוזנברג
תחנה חדשה בקריירה. בית הלחמי/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully