וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי כבש שלושער עבור גוואנגז'ו R&F בהפסד 4:3 לווהאן זאל

הישראלי ניצל שתי טעויות בהגנה ועוד הדיפה רעה של השוער כדי להגיע ל-14 שערי ליגה (18, 45+3 ו-61) ב-13 מחזורים העונה, אבל שלושה שערים בחמש דקות שספגה קבוצתו גרמו להפסד נוסף

ערן זהבי, גוואנגז'ו R&F. GettyImages
חוגג. זהבי/GettyImages

ערן זהבי כבש היום (שבת) שלושער עבור גוואנגז'ו R&F מול ווהאן זאל במסגרת המחזור ה-13 בליגה הסינית. הכחולים לבנים רשמו הפסד ליגה שישי העונה עם 4:3 ביתי. זהבי, סבע וחברים נשארו בינתיים במקום התשיעי עם 15 נקודות מ-39 אפשריות בלבד בעוד ווהאן זאל קפצו עד המקום השישי עם 18 נקודות. כך או אחרת, שתי הקבוצות רחוקות מאוד מהחלק העליון של הטבלה. זהבי עצמו הגיע ל-14 שערי ליגה ב-13 מחזורים והוא מקדים בשלושה כיבושים את השני בטבלה בליגה.

בדקה ה-18 זהבי ניצל טעות גדולה של אחד מבלמי האורחת שעם גלישה לא נכונה הותיר אותו לבד מול השוער והוא בעט בקלות פנימה את ה-0:1. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה זהבי כבש עוד שער. שוב ההגנה של ווהאן ביצעה טעות איומה ושחקן אורחת נגח היישר לרגלו של זהבי, שמול שער ריק ומשלושה מטר בעט פנימה את ה-1:2. בדקה ה-49 זהבי רשם החמצה גדולה אחרי שקיבל כדור עומק ונותר לבד מול השוער, אבל בעט לשמיים. בדקה ה-61 השלים זהבי שלושער עם דחיקה מקרוב אחרי שהשוער הדף רע מאוד בעיטה של דיא סבע. רפאל סילבה כבש צמד בצד השני (39 ו-67), סונג ז'יוויי הוסיף עוד אחד (70). ז'אן קואסי השלים שלושה שערים בחמש דקות ומהפך בזק בדקה ה-72.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully