וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנו לנו את למפארד": אוהדי צ'לסי דורשים למנות את כוכב העבר למאמן

האוהדים רוצים לראות את אגדת המועדון ומאמן דרבי בהווה על הקווים במקום סארי, שצפוי לעזוב ליובנטוס: "הוא הלב והנשמה שלנו"

ChelseaFC טוויטר

בווידאו: צ'לסי חוגגת את הזכייה בליגה האירופית

מאוריציו סארי צפוי להתמנות בימים הקרובים למאמנה החדש של יובנטוס, ובצ'לסי כבר מתחילים להתעסק במחליפו המיועד. בתקשורת האנגלית נזרקו לאחרונה שמות דוגמת רפא בניטס, ג'אן פיירו גאספריני, מסימליאנו אלגרי ואפילו ז'וזה מוריניו, אבל רוב אוהדי הבלוז כבר נעולים על מי שהם רוצים לראות על הקווים: מדובר כמובן באגדת המועדון ומאמן דרבי קאונטי בהווה, פרנק למפארד, אשר הוביל העונה את דרבי לגמר פלייאוף העלייה בצ'מפיונשיפ בו קבוצתו הפסידה 2:1 לאסטון וילה בוומבלי.

למרות שמונה למשרת האימון הראשונה שלו לפני קצת יותר משנה, חוסר הניסיון באימון לא מטריד יותר מדי את אוהדי צ'לסי שחולמים לראות את האליל שלהם חוזר לסטמפורד ברידג'. "חוסר ניסיון? זה שטויות!", הסביר האוהד ג'ון סאנדרס בראיון לתכנית רדיו ב-BBC. "הוא הלב והנשמה שלנו. גם אם תתנו לנו לבחור בכל מאמן אחר בעולם, אנחנו ניקח את פרנקי. אני לא אומר את זה מאהדה עיוורת, אני באמת בטוח שהוא יהיה איש הנכון בזמן הנכון. תנו לנו את למפארד!"

פרנק למפארד מאמן דרבי קאונטי. רויטרס
האוהדים רוצים אותו על הקווים. פרנק למפארד/רויטרס

בכוונתו לזמן הנכון, סאנדרס מתכוון לעונה המעניינת שצ'לסי צפויה לעבור. בשל עונש איסור העברות מפיפ"א, הבלוז לא יכולים לקנות שחקנים ולא יוכלו לעשות זאת גם בחלון ההעברות של ינואר. המשמעות היא שהם נאלצים להישאר עם הסגל הקיים ולצרף אליו מספר שחקנים צעירים שחזרו מהשאלות. באנגליה חוזים עונה במהלכה ישותפו בקבוצה שחקני בית צעירים רבים, כמו גם יותר דקות למשחק לצעירים שכבר נמצאים במועדון דוגמת קאלום האדסון-אודוי ורובן לופטוס צ'יק.

למפארד הגיע לצ'לסי מווסטהאם ב-2001, וכיכב בה כשחקן מוביל עד שנת 2014. הוא ערך 648 הופעות במדי הקבוצה בכל המסגרות, וכבש 211 שערים שמציבים אותו בראש טבלת כובשי השערים במועדון בכל הזמנים. למפארד זכה עם הבלוז בשלוש אליפויות, שמונה גביעים מקומיים, בליגה האירופית וכמובן בליגת האלופות בעונת 2011/12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully