וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה: פציעת ברך קשה לגבי צ'צ'אשוילי

14.6.2019 / 12:48

השחקן הצעיר שזכה עם העתודה באליפות אירופה בשנה שעברה והיה אמור להוביל אותה הקיץ, קרע את הרצועה הצולבת ואת המיניסקוס ועלול להחמיץ את כל העונה הבאה. בית הלחמי: "הלב נשבר לראות שחקן צעיר עם עתיד מזהיר נפצע ככה"

שחקני נבחרת העתודה חוגגים, גבי צ'צ'אשווילי. אתר פיב"א, אתר רשמי
צצ'אשווילי מימין בשנה שעברה/אתר רשמי, אתר פיב"א

מכה קשה לנבחרת העתודה המתכוננת לאליפות אירופה בתל אביב. שחקן הפנים גבי צ'צ'אשוילי שהיה חלק מהזכייה באליפות אירופה בשנה שעברה קרע את הרצועה הצולבת בברכו ואת המיניסקוס במשחק ההכנה נגד בולגריה אמש (חמישי) ועלול להחמיץ את כל העונה הבאה.

צ'אצ'אשוילי שיחק בעונה החולפת באקדמיה בצ'כיה ובליגה השנייה במדינה, והיה אמור לעשות השנה קפיצת מדרגה, כשבנבחרת העתודה הוא סומן כאחד משחקני המפתח.

"הלב נשבר לראות שחקן צעיר עם עתיד מזהיר נפצע ככה", אמר המאמן אריאל בית הלחמי בהודעה שהוציא איגוד הכדורסל, "גבי היה אמור להיות מעמודי התווך של הנבחרת וכעת זה הופך את האתגר שלפנינו לגדול יותר. כל אחד ייצטרך לעשות יותר כדי למלא את החלל שנוצר ואני סומך על השחקנים שלנו. הכי חשוב שגבי חולים מהר והיטב וכולנו איתו".

נבחרת העתודה תקיים היום משחק שני נגד בולגריה, שמשחקת בדרג ב' של אירופה, ולאחר מכן תשוב לישראל כשדני אבדיה אמור לחבור לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully