וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה תוקפת: "הבעיה של דה ליכט היא ענווה וצניעות"

אלופת ספרד עדיין מקווה לצרף את הבלם, ב"אלמונדו דפורטיבו" העבירו את התחושות במועדון: "הוא לא מבין שהוא בסך הכל בן 19"

ריאל מדריד TV

"הבעיה של מתייס דה ליכט היא ענווה וצניעות". כך אומרים בברצלונה שעדיין מקווה לרכוש את בלם אייאקס ונבחרת הולנד. אלופת ספרד מנהלת עם השחקן וסוכנו מינו ראיולה, אבל ראשיה נתקלים בקשיים רבים בשל הדרישות של השחקן לדקות משחק ושכר שמתאימים לכוכב.

העיתונאי פרננדו פולו מ"אלמונדו דפורטיבו" שמקורב מאוד לברצלונה, כתב הבוקר (שישי): "לפי גורמים שהיו מעורבים במו"מ, לדה ליכט אין את הגישה של שחקן בן 19 שאפילו מתחיל להבין שהוא עדיין לא בעלית של הכדורגל. בברצלונה לא פסלו את הגישה הלעתים יהירה שלו כי הם הרגישו שהיא עוזרת לו על כר הדשא גם מול יריבים כמו כריסטיאנו רונאלדו, קיליאן אמבפה או הארי קיין".

אלא שפולו הוסיף: "האישיות של דה ליכט שונה מאוד מזו של פרנקי דה יונג, הוא הרבה יותר מרוכז בעצמו. דה ליכט בטוח שהוא מוכן ודרש דקות משחק לפחות כמו באייאקס, למרות שהוא מגיע לקבוצה עם תחרות גדולה ושחקנים מצוינים. הגישה שלו קיבלה ביטוי בעצם בחירת הסוכן, מינו ראיולה".

פולו סיכם: "בניגוד לדה יונג, דה ליכט חושב שהוא כבר בטופ ושמגיע לו להרוויח סכום מאוד גבוה, תוך כדי שהוא מדלג את מדרגות השכר שברצלונה הייתה מוכנה להציע לו. במועדון זוכרים היטב את המקרה של מארק אנדרה טר סטגן, שבילה בקבוצה שנתיים על הספסל ונאבק על מקומו".

מתייס דה ליכט שחקן אייאקס. GettyImages
דורש דקות משחק כמו באייאקס. דה ליכט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully