וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: אריק אלפסי קרוב לסיכום לעונה הבאה

14.6.2019 / 10:08

המאמן שהציל את עירוני נהריה מירידה, צפוי לעבור לדרום ולהחליף את שרון דרוקר שנמצא בדרכו להפועל חולון. אם יחתום, תהיה זו התחנה החמישית שלו בליגת העל. אבי בן שימול אמור להישאר

ONE

הפועל אילת סיימה את העונה ביום שני עם הפסד בחצי גמר גביע הפיינל פור למכבי תל אביב כשבחודשים האחרונים מלווים את הקבוצה בעיות כלכליות ושמועות על עתיד המועדון. אלא שבאילת ממשיכים לעבוד על אף כל הרעשים מסביב וקרובים למנות את אריק אלפסי למאמן הקבוצה לעונה הבאה. מי שאימן את הפועל אילת בשנה וחצי האחרונות, שרון דרוקר, נמצא במגעים עם הפועל חולון לעונה הבאה.

אלפסי, שחזר לאמן באמצע העונה שעברה את עירוני נהריה, נמצא במגעים מתקדמים עם הקבוצה הדרומית שעושה מאמצים להסדיר את הבעיות הכלכליות שלה ולפתוח את העונה הבאה עם דף חלק. אם אכן יחליט לקחת את העבודה תהיה זו התחנה החמישית בקריירת האימון שלו אחרי שכבר אימן את ברק נתניה, אליצור אשקלון, מכבי אשדוד ועירוני נהריה.

שני שחקנים מחזיקים בחוזים מובטחים באילת לעונה הבאה - אלייז'ה בריאנט ואבי בן שימול. הראשון צפוי להשתחרר כשהקבוצה הדרומית תקבל פיצוי מהקבוצה שתצליח להחתים אותו, ואילו השני, שרשם עונה יוצאת מן הכלל, אמור להיות זה שסביבו תבנה הקבוצה בעונה הבאה.

אריק אלפסי מאמן עירוני נהריה. יוסי ציפקיס
יורד דרומה? אלפסי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully