וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי באורטיז: החשודים קיבלו כסף, המניע טרם התברר

משטרת הרפובליקה הדומיניקנית עצרה שישה חשודים בתקיפה והם צפויים להיות מואשמים בניסיון לרצח. חשוד נוסף עדיין חופשי. התוקפים קיבלו קרוב ל-8,000 דולר

אחד החשודים בירי של דיוויד אורטיז מובא למעצר. AP
אחד החשודים מובא למעצר/AP

חקירת הירי בכוכב העבר דיוויד אורטיז, שספג בלילה שבין ראשון לשני כדור בגבו התחתון, במהלך בילוי במועדון בעיר הולדתו סנטו דומינגו, בירת הרפובליקה הדומיניקנית, הולכת ומתבהרת, אך המניע לירי טרם התגלה.

המשטרה המקומית הודיעה על מעצרם של שישה מתוך שבעת החשודים במעורבות במעשה, כולל האיש שלחץ על ההדק, רולפי פריירה קרוז, בן 25. על פי המשטרה, פריירה קרוז ושאר המעורבים, כולל אחד שהסיע אותו למקום הירי, הודו כי קיבלו קרוב ל-8,000 דולרים כל אחד עבור ניסיון ההתנקשות.

השישה צפויים להיות מואשמים בניסיון לרצח ובינתיים, שמם של כמה מהעצורים הדליק נורה אדומה למספר תחנות משטרה ברחבי ארצות הברית. פריירה קרוז למשל, מבוקש ככל הנראה בנוגע לשורה של מעשי שוד שאירעו בקליפטון, ניו ג'רזי, בשנת 2017. לואיס אלפרדו ריבאס קלאסה, שנעצר גם הוא, חשוד בניסיון לרצח ברדינג, פנסילבניה באפריל 2018. גם במקרה ההוא, הגבר שנורה בגבו, שרד. לא ברור כיצד ריבאס קלאסה ברח מפנסילבניה.

על פי המשטרה, מיד לאחר הירי ניסו פריירה קרוז ואחד משותפיו, אדי ולדימיר פליז גרסיה, לברוח מזירת הפשע על גבי אופנועים, אך נפלו על המדרכה בתוך ההמולה. היורה, פריירה קרוז, הצליח לחמוק רגלית, בעוד מבלים ששהו במקום תפסו את פליז גרסיה והכו אותו נמרצות, כפי שניתן לראות מסרטון שפורסם במהרה ברחבי הרשת. המשטרה הגיעה לפריירה קרוז ולשאר העצורים אחרי שחקרה את פליז גרסיה בבית החולים. בביתו של אחד העצורים נמצאו כדורים שנקברו באדמה וככל הנראה היו בכלי הנשק עמו נורה אורטיז.

בינתיים אורטיז ממשיך להתאושש בבוסטון, לשם הוטס על ידי הרד סוקס יממה לאחר הירי ולאחר שעבר ניתוח בהול ראשוני. מאז הוא כבר הספיק לעבור ניתוח נוסף והוא יצא מכלל סכנה ומצליח להגיב, אך מצבו עדיין לא מאפשר את שחרורו מבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully