וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.6: הטלנובלה של ריאל מדריד, ברצלונה והילד היפני

טפקוסה קובו הגיע לברצלונה בגיל 10 ואחרי סאגה ארוכה, חזר ליפן. כעת הוא על סף חתימה דווקא ביריבה המרה של אלופת ספרד

ריאל מדריד TV

בווידאו: הצגתו של אדן הזאר בריאל מדריד

העברות

* מילאן הודיעה כי על חזרתם של שניים משחקני העבר האגדיים של המועדון, פאולו מאלדיני וזבונימיר בובאן. השניים יישאו בתפקידים ניהוליים: מאלדיני ישמש מנהל טכני, ובובאן מנהל מחלקת הספורט.

* פאבלו פורנאלס השלים את המעבר מוויאריאל לווסטהאם. הקשר בן ה-23 עלה לפטישים 28 מיליון יורו, 16 מיליון יותר ממה שוויאריאל שילמה עליו למלאגה לפני שנתיים.

* החלוץ הארגנטינאי רמון מיירס עבר מטיגרה לאלאבס תמורת כ-2.2 מיליון יורו. השחקן בן ה-22 שיחק בעונה החולפת כמושאל באיסטרה הקרואטית וכבש 9 שערים.

* בטיס שילמה לריאל סוסיאדד 8 מיליון יורו וקיבלה בתמורה את שחקן הכנף חואנמי. בעונה החולפת הוא כבש 5 שערים ובישל 3 נוספים בלה ליגה.

* ג'ונתן וודגייט מונה למאמנה החדש של מידלסברו. עבור בלם העבר של ריאל מדריד, נבחרת אנגליה ועוד, זה ג'וב ראשון על הקווים. וודגייט שיחק בבורו חמש שנים וחצי במשך שתי קדנציות שונות.

* דוראדוס המקסיקנית הודיעה: דייגו ארמנדו מראדונה סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה. עורך דינו, מתיאס מורלה, אמר: "אחרי התייעצות עם רופאיו, מראדונה החליט לא להמשיך במועדון. הוא צריך לעבור ניתוחים בכתף ובברך ולאחר מכן יתרכז בהחלמה".

* אסטון וילה הודיעה על שסיכמה עם קלאב ברוז' על רכישתו של החלוץ הברזילאי בן ה-22, ווסלי. החלוץ עוד צריך לקבל אישור עבודה, אבל בהנחה שיקבל, יהפוך לרכש היקר בתולדות העולה החדשה לפרמיירליג שתשלם עליו 25 מיליון יורו.

שמועות

* טפקוסה קובו היפני קרוב מאוד לחתימה בריאל מדריד וזה לא עניין של מה בכך. הקשר ההתקפי היפני בן 18 בלבד, אבל מוכר כבר מגיל 10. ברצלונה צירפה אותו ל"לה מאסיה" לפני שמונה שנים ובמועדון חזו לו גדולות ונצורות. אלא שכמה שנים לאחר מכן, התברר שההחתמה שלו לא הייתה חוקית. ברצלונה נענשה, קובו חזר ליפן והמשיך להתקדם שם עד שהפך לאחד מכוכבי העתיד של הכדורגל האסייתי. כעת מתברר שהטלנובלה עדיין לא הסתיימה. הילד שבגיל 10 הצטרף לברצלונה, אמור לעבור דווקא לריאל מדריד. FC טוקיו תקבל עליו כ-2 מיליון יורו ואם התחזיות יתממשו, הרי שמדובר בסכום פעוט.

* אחרי הדיווחים על עניין מצדן של ולנסיה ובנפיקה, היום טוענים בספרד שגם מנצ'סטר יונייטד, ווסטהאם ואברטון מתעניינות בשוער ברצלונה, יספר סילסן.

* רשת "סקיי ספורט" מדווחת שהמנהל הספורטיבי של יובנטוס, פאביו פרטיסי, נחת בלונדון בה הוא נפגש עם ראשי מנצ'סטר יונייטד. המטרה: לסגור עסקה שתחזיר את פול פוגבה לאלופת איטליה.

* ב"טיימס" מדווח שריאל מדריד הודיעה באופן רשמי לגארת' בייל שהוא לא בתכניות. הוולשי בתגובה אמר שהוא יעזוב בשמחה, אבל רק אם הבלאנקוס ישלחו לו את משכורות המלאה שעומדת על 51 מיליון יורו.

* בורוסיה דורטמונד, באייר לברקוזן, מילאן ומונאקו מעוניינות בבלמה של ארסנל לורן קוסיילני, שצפוי לעזוב את התותחנים בקיץ. עוד שחקן שעשוי לעזוב את ארסנל הוא לוקאס טוריירה, שעל פי ה"דיילי מירור" מתקשה להתרגל לחיים באי הבריטי.

* קריסטל פאלאס הודיעה לכל המתעניינות: תג המחיר של ארון וואן-ביסאקה עומד על 55 מיליון יורו. מנצ'סטר יונייטד היא המועמדת הראשית לרכוש את המגן המוכשר.

* עוד ביונייטד: השדים האדומים מודאגים מהאפשרות שדויד דה חאה ומרכוס רשפורד לא יאריכו את חוזיהם בקרוב. ב"סאן ספורט" טוענים שביונייטד לא רוצים לאבד את השניים בהעברות חופשיות בקיץ 2020. אם אכן זה יהיה המקרה, יכול להיות שחלון ההעברות הנוכחי יהיה האחרון בו יוכלו למכור אותם תמורת רווח מסוים.

* למרות שנדמה היה שהוא יעזוב, בצרפת מעריכים שאדינסון קבאני יחתום בימים הקרובים על חוזה חדש שישאיר אותו בפריס סן ז'רמן.

* כל הגדולות באיטליה רודפות אחרי קשרה המוכשר של קליארי ונבחרת איטליה, ניקולו בארלה בן ה-22. ה"קוריירה דלו ספורט" מדווח שהשחקן עצמו כבר נעול לגבי היעד הבא שלו והוא רוצה לעבור לאינטר.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יונייטד לא רוצה לאבד גם אותו. מרכוס רשפורד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully