וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא דני אבדיה: נבחרת העתודה ניצחה 87:100 את בולגריה במשחק הכנה

13.6.2019 / 20:27

הנבחרת של אריאל בית הלחמי גברה על הנבחרת מדרג ב', הרבה בזכות 18 נקודות של ים מדר ו-15 של עמית זיס. צ'אצ'אשוילי נפצע, בנבחרת חוששים

אריאל בית הלחמי, נבחרת העתודה. אתר רשמי
פתחו ברגל ימין. בית הלחמי ושחקניו/אתר רשמי

נבחרת העתודה של ישראל פתחה הערב (חמישי) ברגל ימין את משחקי ההכנה לקראת אליפות אירופה שתיערך הקיץ בתל אביב עם ניצחון 87:100 על נבחרת בולגריה שתשחק הקיץ בדרג ב'. המשחק היה הראשון מתוך שניים שתערוך הנבחרת בסופיה, והראשון מבין שורה של משחקים שאמורים להוביל את ישראל לניסיון לשמור על התואר בו זכתה בקיץ שעבר.

אריאל בית הלחמי פתח עם יאיר קרביץ, אופק מלכה, רז אדם, עמית זיס ויותם חנוכי וראה רבע ראשון פחות טוב בו פיגרו הכחולים-לבנים 30:26. ההמשך היה טוב יותר וישראל ירדה למחצית ביתרון 47:53 וברבע השלישי ברחה לפער דו-ספרתי, עליו שמרה עד הסיום. ישראל התייצבה ללא מי שאמור להיות גולת הכותרת שלה באליפות - דני אבדיה, שעדיין משחק עם מכבי תל אביב בפיינל פור. במהלך המשחק נפגע שחקן הפנים גבי צ'אצ'אשוילי בברכו ויעבור בדיקות כבר בסופיה שיכריעו את חומרת הפציעה. בנבחרת חוששים כי מדובר בפציעה שעלולה להשבית אותו לתקופה ארוכה.

ים מדר הוביל את קלעי הנבחרת עם 18 נקודות ו-6 אסיסטים כשעמית זיס הוסיף 15 נקודות במשחק טוב מאוד. עוד קלעו לנבחרת העתודה: גבי צ'אצ'אשוילי 13, נועם אביבי ורז אדם 10 כל אחד, יותם חנוכי 9 ו-6 ריבאונדים, אופק מלכה 8, שחר עמיר ויאיר קרביץ 6 כל אחד, עידן אלבר 5. כן שותפו: תומר פורת ותומר לוינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully