וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זכתה באליפות בפעם ה-53 בתולדותיה

הצהובים ניצחו 75:89 את מכבי ראשון לציון במשחק הגמר וזכו בתואר בפעם השנייה ברציפות. ג'ון דיברתולומאו בלט עם 15 נקודות, דריל מונרו קלע 22 אצל הכתומים, שהפסידו בפעם השנייה בגמר העונה

ONE

מכבי תל אביב זכתה הערב (חמישי) באליפות ה-53 בתולדותיה והשנייה ברציפות. הצהובים ניצחו 75:89 את מכבי ראשון לציון במשחק הגמר והבטיחו שצלחת האליפות תישאר צהובה. המשחק היה די צמוד לאורך כמעט שלושה רבעים, אבל בסוף הרבע השלישי הצהובים ברחו ל-57:64 והיה די ברור שראשון הקצרה תתקשה מאוד להתאושש מזה.

מכבי תל אביב שיתפה 12 שחקנים כשהיא שולפת מהספסל שחקנים איכותיים כמו ג'ון דיברתולומאו - שהיה טוב מאוד, מייקל רול, ג'וני אובריאנט ואלכס טיוס, שעשו את ההבדל. בסופו של דבר אפילו דני אבדיה ודור סהר נכנסו ולקחו חלק בחגיגה. הצהובים התחילו את המשחק בצורה אגרסיבית מאוד, שמרו חזק, לחצו על כל המגרש ורצו להראות לראשון לציון שהם בעלי הבית ביד אליהו וגם הצליחו לעשות את זה כשפרט ל-44:44 בתחילת הרבע השלישי לא היה נראה שהניצחון שלהם בספק.

הקבוצה של גיא גודס קיבלה תרומה צנועה עד בלתי קיימת מהישראלים הבולטים שלה, נמרוד טישמן (שהיה מצוין בפלייאוף ונגד הפועל ירושלים בחצי הגמר), עוז בלייזר, אדם אריאל ואיתי שגב וכך הסגל שלה פשוט קצר מדי כדי לסכן בכלל את מכבי תל אביב, אצלה שמונה שחקנים קלעו 7 נקודות ומעלה. בסופו של דבר הבדלי התקציב והעומק בין שתי הקבוצות עשו את ההבדל גם על הפרקט.

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
דיברתולומאו מניף את הצלחת/דני מרון

מהלך המשחק

מכבי תל אביב עלתה בחמישייה שכוללת את סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, יובל זוסמן, ג'ייק כהן וטאריק בלאק, בעוד ראשון עם נמרוד טישמן, עוז בלייזר, קמרון לונג, דריל מונרו ודיימון סימפסון.

דריל מונרו פתח את המשחק עם סל מהפינה, אבל שלשה של דיאנדרה קיין ועוד סל ועבירה של טאריק בלאק קבעו 2:6 צהוב. סימפסון קלע בצד השני ובלאק החזיר לו עם סל והמשחק נפתח במעין דו קרב בין שני הגבוהים הללו. הצהובים ברחו ל-6:13 אחרי שלשה מהפינה של יובל זוסמן, שנותר חופשי לחלוטין. מכבי תל אביב המשיכה לשמור חזק מאוד ולהשיג עצירה הגנתית אחרי עצירה ובסופו של דבר סגרה את הרבע ביתרון 13:20.

ראשון פתחה עם קליעת עונשין אחת ונדירה של סימפסון אחרי עבירה בלתי ספורטיבית של דיברתולומאו, המילטון קלע פעמיים מהקו וזה 16:20. רול קלע שלשה בצד השני וקבע 16:23, אבל המילטון וכמובן שמונרו צימקו עד 21:23. דיברתולומאו קלע 5 ברציפות וקבע 21:28 צהוב, גודס הזעיק פסק זמן. הצהובים המשיכו לשמור על פער משמעותי כששלשה של קיין (שכבר הספיק כמובן לבצע גם עבירה בלתי ספורטיבית) קובעת 32:40. עוז בלייזר, שהיה חלש עד כה, קלע שלשה יפה ולונג הוסיף שלשה במעבר, רק 40:42. ווילבקין לקח אחריות, חדר וקבע 40:44. המחצית נגמרה ב-42:44.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
שחקני מכבי תל אביב מייקל רול, אלכס טיוס. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב חוגגים אליפות/קובי אליהו

מונרו קלע ראשון ברבע השלישי וקבע 44:44, הפעם הראשונה שראשון לא בפיגור מאז 0:2 בתחילת המשחק. בלאק עשה בצד השני עבירה שלישית והוחלף. הכתומים השאירו שוב את קיין חופשי והוא קלע שלשה שלישית במשחק, 44:47. סימפסון צימק ל-46:47, אבל שלשה של ווילבקין קבעה 46:50. מכבי תל אביב ברחה ל-48:55 בזכות נקודות של קיין, שמקבל מראשון חופש לעשות ככל העולה על רוחו. המילטון הצליח לעצור את הדימום עם שלשה, 51:57. הרבע נמשך די צמוד כשמונרו משאיר את ראשון איכשהו בחיים ובתום הרבע השלישי זה 57:64 צהוב.

ראשון נראית אבודה לחלוטין מבחינה התקפית בתחילת הרבע האחרון כשטישמן, שהיה נהדר לאחרונה והיום רע מאוד, לא פוגע בכלום בזריקת עונשין אחת ובשנייה בקושי משפשף את הטבעת. מכבי תל אביב ברחה ל-60:72 כשעל השעון קצת יותר משש דקות לשחק. כשעל השעון 5:41 לסיום המשחק ביצע סימפסון את העבירה החמישית שלו ונראה שעכשיו לראשון יהיה קשה עד בלתי אפשרי לחזור למשחק. מייקל רול קלע שלשה, שקבעה 62:77 ונראה שתם הטקס. מכאן המשחק הפך לגארבג' טיים בדרך לתואר של מכבי תל אביב. בסופו של דבר, זה 75:89 למכבי תל אביב, שזוכה באליפות ה-53 בתולדותיה.

שחקני מכבי תל אביב עם טאריק בלאק. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'ון דיברתולומאו 15 נקודות, דיאנדרה קיין 14, סקוטי ווילבקין 14 (5 מ-14 מהשדה), טאריק בלאק 11, מייקל רול 10, יובל זוסמן 8 ו-6 ריבאונדים, אלכס טיוס 7 ו-6 ריבאונדים, ג'וני אובריאנט 7 ו-6 ריבאונדים, ג'ייק כהן 3 ו-5 ריבאונדים. אנג'לו קלויארו (06:16 דקות), דני אבדיה (00:41) ודורי סהר (00:41) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: דריל מונרו 22 נקודות, אלכס המילטון 18, דיימון סימפסון 13 ו-6 ריבאונדים, קמרון לונג 12, עוז בלייזר 6 (1 מ-5 מהשדה), נמרוד טישמן 2, איתי שגב 2. אדם אריאל (15:03 דקות), נועם דוברת (00:41) וישראל קולומיסקי (00:41) שותפו, אך לא קלעו.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו, ג'ון דיברתולומאו. קובי אליהו
סקוטי ווילבקין, דיאנדרה קיין, אנג'לו קלויארו וג'ון דיברתולומאו בחדר ההלבשה/קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין, ג'ון דירתולומאו, אנג'לו קלויארו, מייקל רול. דני מרון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים/דני מרון
אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב עם אנג'לו קלויארו. קובי אליהו
טיוס וקלויארו חוגגים/קובי אליהו
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב עם עורך הדין שמעון מזרחי. קובי אליהו
ספרופולוס עם עורך הדין שמעון מזרחי/קובי אליהו
סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ווילבקין/קובי אליהו
טבעת האליפות של ליגת העל, אלכס טיוס, מכבי תל אביב. קובי אליהו
אלכס טיוס עם טבעת האליפות/קובי אליהו
נמרוד טישמן שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
טישמן, שהיה מצוין לאחרונה, לא הצליח לבוא לידי ביטוי בגמר/דני מרון
עוז בלייזר שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
עוז בלייזר מאוכזב/דני מרון
עורך הדין שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. דני מרון
עורך הדין שמעון מזרחי, יושב ראש מכבי תל אביב/דני מרון
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
ספרופולוס חוגג/דני מרון
דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
הכי טוב בראשון. מונרו/קובי אליהו
אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
אוהדי מכבי תל אביב/קובי אליהו
עוז בלייזר שחקן מכבי ראשון לציון מול ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
בלייזר מול ג'ייק כהן/דני מרון
דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון מול ג'ייק כהן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מונרו מול כהן/קובי אליהו
הזמרת דקלה שרה את "התקווה" בגמר ליגת העל בכדורסל בין מכבי תל אביב לבין מכבי ראשון לציון. קובי אליהו
הזמרת דקלה שרה את ההמנון/קובי אליהו
נמרוד טישמן שחקן מכבי ראשון לציון מול יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
טישמן מול זוסמן/קובי אליהו
אוהדי מכבי ראשון לציון. דני מרון
אוהדי ראשון לציון/דני מרון
מאמן מכבי תל אביב לשעבר נבן ספאחיה ביד אליהו. דני מרון
נבן ספאחיה/דני מרון
יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. דני מרון
עורך הדין שמעון מזרחי, יושב ראש מכבי תל אביב/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully