וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי "חתונת השנה בספרד": למה סרחיו ראמוס לא הזמין את רונאלדו?

ראמוס ובת זוגו מתכוננים לחתונה: הזוג ויקטוריה ודייויד בקהאם יגיעו, ג'רארד פיקה ושאקירה יככבו לצד שחקנים מברצלונה וריאל מדריד, רונאלדו נותר בחוץ. וגם: הדרישות המוזרות מהאורחים

יוטיוב

בפלייר: מסי מתכונן לקופה אמריקה

מדריד מתכוננת לחתונה הגדולה: סרחיו ראמוס יישא בשבת הקרובה את פילאר רוביו לאשתו, בשעה טובה ומוצלחת. הזוג אומנם ביחד כבר שנים ארוכות, עם שלושה ילדים, אבל בשבת זה יהפוך לרשמי. הטקס ייערך בקתדרלת סביליה המפורסמת, אחריה תהיה הופעה של זמרת הפלמנקו נינה פסטורי, ו-500 האורחים ייהנו גם מהופעה של להקת AC/DC שעלותה היא מיליון יורו.

מה שמוגדר כבר כ"חתונת השנה בספרד" מבטיח להיות תהלוכה גדולה של סלבריטאים, כש"הזוג המלכותי" ויקטוריה ודייויד בקהאם כבר אישרו את הגעתם. כמו כן צפויים להגיע לאירוע איקר קסיאס ובת זוגו שרה קרבונרו, שדרית הטלוויזיה, על אף שיש סימני שאלה אם קסיאס יתייצב לאור מצבו הבריאותי.

כמו כן צפויים להגיע החברים הקרובים מריאל מדריד: כמובן המאמן זינדין זידאן והנשיא פלורנטינו פרס (על אף המתיחות האחרונה), וגם חבריו הקרובים שכבר אישרו הגעה כמו לוקאס ואסקס, קיילור נבאס ולוקה מודריץ'. עוד יגיעו מאמן נבחרת ספרד לואיס אנריקה והמאמן לשעבר ויסנטה דל בוסקה.

מעניין יהיה לראות בחתונה גם שחקנים מהיריבה הגדולה ברצלונה: ג'רארד פיקה ואשתו שאקירה יהיו אורחי כבוד כמובן, אבל גם ג'ורדי אלבה ואשתו רומרי ונטורה וסרחיו בוסקטס ובת זוגו אלנה גלרה.

סרחיו ראמוס ובת זוגו, טקס הגאלה של פיפ"א. רויטרס
בשעה טובה חברים, נראה שקצת הגזמתם. ראמוס ובת זוגו/רויטרס

אגב, האורחים בחתונה קיבלו מספר הוראות. כצפוי, נאסר להכניס לאירוע פלאפונים ולצלם תמונות, כשכל אורח יתבקש להפקיד את הטלפון שלו בכניסה. אין כניסה לילדים מתחת לגיל 18. משום מה, נאסר על נשים ללבוש שמלות בצבעים מסוימים: לא שחור ולבן, ולא אדום, ורוד, כתום או ירוק. הגברים חייבים להתלבש במקטורן. כמו כן האורחים נתבקשו לא להביא מתנות או צ'קים, אלא לתרום לחשבון של יוניצ"ף, שם ראמוס הוא שגריר כבוד. בנוסף, כולם יתבקשו לעשות קעקוע זמני על היד של חד קרן.

מי שלא הוזמן הוא כריסטיאנו רונאלדו, מי ששיחק לצד ראמוס במשך שבע שנים בריאל מדריד, אבל החליט בקיץ שעבר לעזוב את הבלאנקוס ולעבור ליובנטוס. בספרד דווח שהשניים סבלו מקרע ביחסים אחרי העזיבה של רונאלדו, דבר שהוכחש על ידי השניים, אבל כעת אי אפשר שלא לתהות על טיב יחסיהם אחרי שכריסטיאנו לא נכלל בין 500 המוזמנים.

ויקטוריה בקהאם דיוויד בקהאם. GettyImages
הזוג המלכותי. הבקהאמים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully